Αθήνα,Ελλάδα
Ξύπνησα από την έντονη μυρωδιά του καφέ και αμέσως αναρωτιέμαι ποιος μπορεί να είναι στην κουζίνα από την στιγμή που ο Αλέξανδρος έφυγε αρκετά νωρίς για την εταιρεία.
Σηκώνομαι από το κρεββάτι μου και βάζω ένα αέρινο μαύρο φορεματάκι και κατεβαίνω στην κουζίνα και βλέπω την κορμοστασιά μιας σχετικά μεγάλης κυρίας.
Έχει την πλάτη της γυρισμένη σε εμένα αλλά μπορώ να διακρίνω τα ξεθωριασμένα μαύρα μαλλιά της που είναι πιασμένα σε ένα χαμηλό σινιόν.Επίσης η πλάτη της κάνει μια μία μικρή καμπούρα που αποκαλύπτει την ηλικία της.
"Γεια σας"λέω και την πλησιάζω χαμογελαστή.
Γυρίζει ξαφνιασμένη και με κοιτάει,μου ανταποδίδει το χαμόγελο και μου προσφέρει μία κούπα καφέ.
"Γειά σου κόρη μου,έλα κάθισε"μου λέει και κάθομαι μαζί της.
"Είμαι η Αθηνά,η παραμάνα του Αλέξανδρου"
Η παραμάνα;Ήξερα πως η μαμά του είχε φύγει με τον γκόμενο αλλά δεν ήξερα πω το είχε αφήσει σε τόσο μικρή ηλικία.
"Εγώ είμαι η Αμέλεια,η..η μέλλων σύζυγος του Αλέξανδρου"λέω και κοιτάω κάτω.
Δεν μαρέσει η όλη κατάσταση.
"Μην ανησυχείς κόρη μου,ξέρω την όλη κατάσταση.Δεν χρειάζεται να με ντρέπεσαι"
"Απλά δεν το έχω συνηθίσει ακόμα,ξέρετε μου είναι κάπως περίεργο"
"Σε καταλαβαίνω,έλα θα μαγειρέψω.Κάτσε να μου κάνεις παρέα"
"Φυσικά κυρία Αθηνά"
Με την κυρία Αθηνά καθίσαμε και μιλήσαμε όσο αυτή μαγείρευε,την είπα πολλές φορές να την βοηθήσω αλλά όλο μου το αρνιότανε.Έμαθα πως είναι παραμάνα του Αλέξανδρου από τότε που εκείνος και ο αδερφός του ήταν μόλις 3 ετών και έχει και στους δύο τρελή αδυναμία.Επίσης μου είπε πως να μην παρεξηγώ τον Άλεξ αν κάποιες φορές γίνετε επιθετικός,είναι κλειστός χαρακτήρας.
Τι να πώ,θα δείξει.
Αλέξανδρου Pov
"Αχ,ήσουν αυτό που χρειαζόμουν για να με ηρεμήσει"λέω και κλείνω τα κουμπιά του πουκαμίσου μου.
"Τον ξέρω,Αλέξανδρε.Πάντα ήμουν αυτό που χρειαζόσουν" μου λέει ναζιάρικα η Κατερίνα και βάζει τις γόβες της.
"Κατερίνα,η μόνη σχέση που μπορώ να αναπτύξω μαζί σου είναι το σεξ"
"Δεν ζητάω κάτι παραπάνω κύριε Παπαπέτρου"μου απαντάει και φεύγει.
Η Κατερίνα είναι η γραμματέας μου τον τελευταίο χρόνο.Στην αρχή μου την έπεφτε στεγνά και μετά από ένα σημείο και μετά ανταπέδωσα το "φλέρτ" της και κάπως έτσι καταλήγουμε να γαμιόμαστε στο γραφείο.Δεν λέω η Κατερίνα είναι ωραία κοπέλα αλλά μόνο σεξ μπορώ να κάνω μαζί της.Τίποτα άλλο.Ενώ όταν είμαι κοντά στην Αμέλεια νιώθω ηλεκτρισμό,νιώθω όμορφα.Δεν ξέρω τι στα σκατά γίνεται αλλά κάτι με τραβάει πάνω σε αυτήν,κάτι που η Κατερίνα δεν έχει.
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Καιι κατ.
Είμαι εδώ μαζί σας.
Ζω ντοντ γουόρι.Απλά ήμουν νεκρή.Το κρύωμα φτέει.Και το διάβασμαΓενικά,θέλω να έρθει καλοκαίρι.
Επίσης κάντε μία προσευχή να κερδίσει ο Θρύλος σήμερα,τζάμπα είναι.
Το λέω επειδή δεν μας βλέπω καλά.
Αχ ολυμπιακέ μαζί σου εγώ και η ψυχή μου:(
Αυτά από εμένα.
Σας αποχαιρετώ με πολλά πολλά φιλάκια.
Με αγάπη η φανατική Μαέβα.
KAMU SEDANG MEMBACA
The Agreement
Fiksi RemajaΜία γνωριμία.Ένας γάμος.Μία κληρονομιά στην μέση.Πως θα Αντιδράσει η Αμέλεια όταν ο Αλέξανδρος της προτείνει λευκό γάμο με απώτερο σκοπό να μπορέσει να πάρει,νόμιμα πλέον,την κληρονομιά του πατέρα του;Όταν εκείνη αρχίζει να τον ερωτεύεται;Όταν τα πρ...