Only You-1

5.8K 263 8
                                    

Zawgyi...

"nae?? လက္ထပ္ရမယ္??? 😳😳"

Omma စကားေၾကာင့္ ျပဴးေနတဲ့မ်က္လံုးေလးေတာင္ ပိုျပဴးသြားတယ္....

"ဟုတ္တယ္ သား... Omma တို႔အားလံုးစီစဥ္ၿပီးသြားၿပီ သား chanyeol ကိုလက္ထပ္ရမယ္"

Omma ေျပာလို႔ မ်က္ႏွာခ်င္းဆိုင္မွာထိုင္ေနတဲ့ chanyeol ဆိုတဲ့လူကိုၾကည့္လိုက္ေတာ့ ကြၽန္ေတာ့္ကို ၿပံဳးၿပံဳးႀကီးထိုင္ၾကည့္ေနေလရဲ႕... နားကလည္းကားကားနဲ႔ ႐ုပ္ကိုက အခ်ဳိးမေျပပါဘူး...

"omma သားကအခုမွ 20 ပဲရိွေသးတယ္ ဘြဲ႕ေတာင္မရေသးဘူးေလ"

"ေအးေလ... ေက်ာင္းကလက္ထပ္ၿပီးရင္လည္းဆက္တက္လို႔ရေနတာပဲ ဘြဲ႕ကလည္းေနာက္တစ္ႏွစ္ဆိုရေတာ့မွာပဲကို... "

"ဒါေပမယ့္လည္း... "

"ဒါေပမယ့္ေတြဘာေတြလုပ္မေနနဲ႔ေတာ့ သား... Omma တို႔ကသားဆို႔ႏွစ္ေယာက္ကိစၥကိုစီစဥ္ၿပီးသြားၿပီ"

ႏႈတ္ခမ္းဆူေန႐ံုကလြဲလို႔ဘာမွမလုပ္ႏိုင္ေတာ့တဲ့ ကြၽန္ေတာ္...

Omma တို႔ကအရင္ျပန္ႏွင့္မယ္ဆိုၿပီးျပန္သြားၾကေတာ့ စားေသာက္ဆိုင္ထဲမွာက်န္ခဲ့တာ ကြၽန္ေတာ္နဲ႔သူႏွစ္ေယာက္တည္း....

"ဒီမွာ arjushi"

ကြၽန္ေတာ့္ဘက္ကစၿပီး တိတ္ဆိတ္မႈကိုၿဖိဳခြင္းလိုက္ၿပီး သူ႕ကိုေခၚလိုက္ေတာ့ျပဴးေၾကာင္ေၾကာင္နဲ႔ျပန္ၾကည့္လာတယ္...

"ငါ့ကိုေခၚတာလား"

"ဟုတ္တယ္ေလ.. ဒီမွာ arjushi နဲ႔ကြၽန္ေတာ္ႏွစ္ေယာက္တည္းရိွတာကို ကြၽန္ေတာ္ကဘယ္သူ႕ကိုေခၚရမွာလဲ"

"ဒီမွာ ေကာင္ေလး ငါ့နာမည္ arjushi မဟုတ္ဘူး.. Park Chanyeol"

"သိသားပဲ"

"ၿပီးေတာ့ မင္း arjushi လို႔ေခၚရေအာင္ အဲေလာက္အသက္မႀကီးေသးဘူး ငါအခုမွ 30 ပဲရိွေသးတယ္"

"30???😧 ကြၽန္ေတာ္က 20 ပဲရိွေသးတာ ဗ်.. 10 ႏွစ္ေတာင္ကြာတာကို omma တို႔ကဘာလို႔လက္ထပ္ေစခ်င္ေနလဲမသိဘူး... ကြၽန္ေတာ့္ကိုအဖိုးႀကီးနဲ႔လက္ထပ္ခိုင္းေနတယ္ အာ.. Mola mola.. arjushi ကကြၽန္ေတာ့္အတြက္ေတာ့ arjushi ပဲ"

ကြၽန္ေတာ့္စကားၾကားေတာ့ သူသက္ျပင္းခ်႐ံုကလြဲၿပီး ဘာမွတံု႔ျပန္မႈမရိွ...

Only You (Completed)Where stories live. Discover now