Detektiv naštvaně opouštěl kavárnu. Kromě té informace mu dívka více neřekla, ať už se snažil sebevíc.
Teď si to stejně ale musel v hlavě uspořádat, takže ji tentokrát nechal být. Věděl však, že se za ní bude muset ještě vrátit. Mohl za ní poslat i policii, ale tak nějak mu přišlo, že tohle je až moc soukromé.
Najednou měl pocit,že nemůže věřit nikomu jinému, než sobě. Neměl sice tak dobrou paměť, ale věděl, že podobné náramky už na policejní stanici viděl, i když si nebyl jistý. Tyhle náramky nešly vidět a navíc nechápal, proč mu to tak jednoduše řekla.
Najednou se zastavil. Kolem něj se někdo mihl. Normálně by to nechal být, i když do něj mírně strčil, ale něco se najednou s tím dotykem změnilo. Stejně jako před malou chvilkou se mu v mysli vynořila ta samá otázka. Proč mu to řekla tak snadno?
Když se mu ale začal motat svět, zjistil proč. Na místě kde se ho dotkl jasně cítil bodnutí po stříkačce. Musela znamenat víc než přiznávala. Nemohla to být jen ledajaká omega patřící do jejich organizace. Když se otočil, viděl ji ve dveřích. Sledovala ho a nic nedělala.
Musela vědět, že se ho pokusí zabít, proto mu to řekla. Dokonce asi věděla kdy přesně. Začínal jí vidět rozmazaně, ale i tak její náramek jasně svítil rudou. Jestli přežije, za jakoukoliv cenu zjistí, co je ona zač.
Teď však už upadl do nic neříkající temnoty.
---------------------------------------------------------
"Gratuluji ke tvému přijetí, Georgi."Řekl hnědovlasý muž svému dlouholetému příteli, když poprvé na své ruce hrdě ukazoval svůj zelený náramek.
Jeho kamarád se ho kdysi snažil začlenit do tajné organizace na ochranu omeg, protože jim nechtěl ubližovat a on na tom byl stejně, proto ho tu dostal lehce. Hodně alf tu bylo nalákáno kamarády, proto to nebylo nic neobvyklého.
Komu by se tam nelíbilo? Dostávali moderně zařízené pokoje, skvělé jídlo a ještě k tomu peníze získané z firem, které vlastnil zakladatel. Jejich práce byla ještě lepší. Mohli si vybrat, co budou, tedy aspoň podle vlastností nebo poslání.
Rudý náramek měli jen někteří, ti byli nejbližší Saviora. Pak hnědý pro velitele akcí, fialový pro špehy a informátory, oranžový pro hlídače budov, šedý pro odstřelovače, růžové pro chovatele záchraněných omeg a zelené pro ty, kteří pomáhali po fyzické stránce. Opravy, účetnictví, provoz a tak dál.
Jeho kamarád měl růžovou, protože prokázal, že si dokáže získat důvěru omeg. Některé alfy měly za to, že to je nejlepší, protože to si pak alfy mohly zvolit i více omeg po jejich boku a s nimi žít v soukromých pokojích.
Bylo tu jen omezení maximálně pro tři omegy, kromě zakladatele, který jich mohl mít kolik chtěl.
Kamarád, který ho sem dostal měl právě tu růžovou a dokonce si získal už jednu, ke které oba dva právě šli oslavit přijetí.
ČTEŠ
Savior [A/B/O] /pozastaveno/
Tajemnica / ThrillerNa zemi existují 3 typy lidí.Alfy,bety,omegy.Nejhůře jsou na tom ale právě omegy,protože je alfy začali zneužívat a mlátit.Jen některé omegy mají klidný život,ty další žijí v domácím násilí nebo na černém trhu. Za každou omegou,která trpí se jednou...