Γεια σας! Νιώστε ελεύθεροι να διαβάσετε και να απολαύσετε την ιστορία που βρίσκετε μπροστά σας. Στόχος μου, είναι να βοηθήσω, έστω και λίγο, να αγαπήσετε περισσότερο τον εαυτό σας! Δίνοντας το αστεράκι σας και γράφοντας ένα σχόλιο στο τέλος των κεφαλαίων, με ενθαρρύνετε να διαβάσω και την δική σας δουλειά. Σας ευχαριστώ πολύ!
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Έχεις αισθανθεί ποτέ ότι δεν είσαι ευχαριστημένος με αυτό που είσαι; Με το ποιος είσαι;
Στη σημερινή εποχή τα μέσα μαζικής ενημέρωσης συνεχώς προβάλλουν είδωλα σε όλους εμάς, τα οποία δεν διακρίνονται για τα επιτεύγματά τους ή τις αρετές τους, αλλά οφείλουν την ύπαρξη τους στις καταναλωτικές ανάγκες της σύγχρονης κοινωνίας.
Στην πλειοψηφία τους, τα είδωλα αυτά, είναι άτομα αισθητικά αποδεκτά, όπως τα μοντέλα, όπου η εξωτερική εμφάνιση διακρίνεται περισσότερο από την μόρφωση και την πνευματική καλλιέργεια, καθώς όλα τα μέσα επιδιώκουν να τα τελειοποιούν. Έτσι, ο νέος, προσπαθώντας να μιμηθεί όσα του προβάλλονται από την τηλεόραση γίνεται επιφανειακός και αρχίζει, όχι μόνο να επικεντρώνεται στην δική του εμφάνιση, αλλά να κρίνει και τους άλλους βάση αυτής.
Η ανησυχία για την εικόνα μας, δυστυχώς στις μέρες μας, όλο και μεγαλώνει, πιο συγκεκριμένα, εξαιτίας των προτύπων ομορφιάς που προβάλλονται από τα περιοδικά μόδας και τις διαφημίσεις, το instagram, τις εκπομπές και τα ριάλιτι που πλασάρει η τηλεόραση.
Εσύ αγαπητή μου, που διαβάζεις αυτό το κείμενο, πρέπει να καταλάβεις ότι δεν χρειάζεται ούτε εσύ, αλλά ούτε και εμείς, οι υπόλοιπες κοπέλες στον πλανήτη, να έχουμε το πρόσωπο της Angelina Jolie στα νιάτα της, το στήθος της Kim Kardashian, τους γοφούς της Kelly Brook και τα πόδια της Rosie Huntington Whiteley, για να είμαστε όμορφες.
Κι εσύ αγαπητέ μου, το ίδιο. Δεν χρειάζεται να έχεις το πρόσωπο του Brad Pitt, τον κορμό του Ryan Gosling και τα πόδια του David Beckham για να είσαι όμορφος.
Η διαφορετικότητα και η ποικιλομορφία, που υπάρχει, μας κάνουν όμορφους. Εξάλλου, το ωραίο είναι υποκειμενικό.
Και τώρα θα μου πείτε... Μα υπάρχει το αντικειμενικά ωραίο. Για παράδειγμα, ποιος θα πει ότι αντικειμενικά ωραίο είναι για μια γυναίκα να έχει μεγάλη μύτη; Κανείς.
Και εγώ θα σας απαντήσω. Υπάρχουν πολλά περισσότερα πράγματα για να δώσεις έμφαση από μια μύτη. Το χιούμορ, η ευφυΐα, η δυναμικότητα, η αυτοπεποίθηση, η αυτοεκτίμηση,το χαμόγελο, η σιγουριά για τον εαυτό μας, είναι μερικά από τα χαρακτηριστικά που μας κάνει αγαπητούς και ποθητούς στους άλλους.
YOU ARE READING
Αγάπα Τον Εαυτό Σου
Short StoryΣύμφωνα με ένα παλιό ρητό, δεν μπορείς να κρίνεις ένα βιβλίο από το εξώφυλλό του. Το ίδιο γίνεται και με τους ανθρώπους. Αγάπα το να είσαι διαφορετικός. Αγάπα τα "χαρακτηριστικά" χαρακτηριστικά σου. Τι και αν έχεις μεγάλη μύτη, πεταχτά αυτιά, μικρά...