"Ha,Dul,Set.....Okayyy!!Good..!" Kata Sehun semasa mengambil gambar model dihadapan nya...Flash Light dan Bunyi Camera memenuhi kesunyian studio..
"Okayyy...Good Job..You Work Hard Today...Keep it up" Kata Sehun selepas mengambil gambat terakhir model dari luar negara tersebut..
"Sehun ya!!" Jerit Ms.Wong yang berada di hadapan computer memandang photo yang diambil oleh Sehun tadi...Sehun mendekati Ms.Wong.
"Yae???Wae-yo??" Tanya Sehun bila berada di tepi Ms.Wong...Ms.Wong memandang Sehun...
Ms.Wong berdiri dan berhadapan Sehun...Sehun memandang pelik Ms.Wong..
"Haiiihhhhh....Good Job Sehun...Awak punya kerja memang Jjang!!" Kata Ms.Wong sambil menepuk-nepuk lengan Sehun..Sehun hanya mampu tersenyum..Ms.Wong kembali duduk dan memerhati lagi gambar model itu..
"Cantikk!!" Kata Ms.Wong..SmartPhone Sehun berbunyi..Sehun pun Pergi meninggalkan Ms.Wong yang dari tadi memuji...
Sehun keluar dari studio dan menjawab panggilan nya...
"Hello?" - Sehun
"Sehun ya!Eodieyo?" - ?
"Ahh..Tao Hyung...Saya masih dekat studio ni..Wae?" - Sehun
"Oh..Jinja?ermm...Nevermind la..." - Tao
"Wae?Cakap la.." - Sehun
"Mogoshipeoyo(Lapar)..Yehhee.." - Tao..
Sehun ketawa kecil..
"Oh yaee..Nanti saya beli...." -Sehun
"Fried Chicken dan Kimchi sikit...hohoho.." - Tao..
Sehun ketawa dan menamatkan panggilan telephone...
"Sehunnie!!!" Jerit seseorang dalam studio.."Arasseo..Arasseo!" Jerit Sehun pula
♔♚♔♚♔♚♔
"Satu mini box Chicken Fried,Kimchi kurang pedas satu mini box and dua air coke." Kata Sehun kepada pelayan di kaunter ...
"Oh!Min-Chung Ya...Ni,Hantar ke rumah yang dekat Mall sana...Ni alamat dia.." Kata pelayan kepada seorang pekerja kedai yang Sehun berada...
"Nae.." Jawab wanita yang bernama Min Chung tadi..
Sehun memandang Min-Chung yang bergerak pergi ke luar...
"Min-Chung...." Kata Sehun perlahan sambil bermain dengan smartphone nya...
"Huh?" Kata Pelayan yang lalu disitu...Pelayan itu memandang Sehun..
"Ha??Oh...Err...Nothing." Kata Sehun gagap..
"Oh" Jawab pelayan itu dan bow kepada Sehun sebelum pergi...
'Tanya tak erk?' Kata hati Sehun..
Pelayan itu melangkah satu langkah tetapi Sehun menahan..Pelayan perempuan itu memandang Sehun pelik..
"ermm..yang tadi pergi hantar barang tu nama Min-Chung ke?" Tanya Sehun dengan berani nya..!
"Huh?"
TO BE CONTINUE
⊙﹏⊙ NuZa ╮(╯▽╰)╭ ExoTic ●▽●
YOU ARE READING
Story Of Love ♡
FanfictionOh Sehun seorang jejaka tampan yang meminati bidang photographing..camera nya tidak lepas dari tangannya...setiap kali dia melihat sesuatu yang menangkap matanya..itulah yang akan dia ambil gambar... Suatu hari dia berjumpa dengan seorang wanita(You...