7. Kapitola Miami

28 0 0
                                    


Po príchode do bytu sa všetci pohli k dverám, keď započuli odomykanie. Prvý v rade bol Michael, ktorý sa hneď Thomasovi hodil okolo krku, no ten ho len chladne odstrčil. Patrick utišoval Ellis vo svojej izbe. Erika bola spoločne s Mary hneď pri Mirande a šepkali jej do ucha otázky, ktoré Miranda zavrhla svojim pohľadom. Thomas vošiel do svojej izby, v ktorej bol Patrick s Ellis.

„Aha kto sa nám vrátil...slzičky utreté?" spýtala sa Ellis.

„Ellis!" zahriakol ju Patrick.

Thomasov výraz bol prázdny, bez emócií a díval sa len pred seba, avšak keď naň Ellis prehovorila, pozrel na ňu. Ellis sa zmocnil pocit úzkosti a nalepila sa na Patricka.

„Nech vypadne z tejto izby, lebo ju skalpelom zrežem na tisíc častí," chladne povedal.

„To nemôžeš! P..p..pôjdeš do väzenia! Chceš byť doktor!"

„Hippokratovu prísahu som ešte neskladal. A myslím, že za toto by to stálo. VON!" zvrieskol Thomas a päsťou udrel do Patrickovej postele.

Ellis sa okamžite postavila a rozbehla sa preč. Patrick sa rozbehol za ňou a Thomas nohou kopol do dverí, ktoré sa silno zapleskli.

Ellis vyklepaná vyšla z bytu a Patrick bežal za ňou až kým ho neschmatla Miranda.

„Hej! To si robíš srandu. S takouto....ani nepoviem čo chceš stráviť zvyšok života?"

„Miranda! Ja ju milujem!"

„Hej? Takže Thomas je odsunutý spoločne s nami. Vieš čo? Nestrácaj so mnou čas a bež si za ňou, ale do tohto bytu ju nenos!" povedala Miranda a rozkráčala sa do Thomasovej izby, no pri dverách ju zastavil Peter.

„Neviem či je to dobrý nápad," povedala pokojne Miranda, keď sa Peter chystal vojsť s ňou.

„Ja sa s ním porozprávam a potom ti poviem."

Miranda opatrne vošla dnu a pozrela na sediaceho Thomasa: „Vieš, Peter ťa ľúbi. A ono, nemôžeš povedať, že si ťa nezastal, pretože sa ťa zastal. A Tomy, pozri. Akoby reagoval tvoj otec? Keby ho takto predstavíš. Predstavil by si ho vôbec?"

„Ja si ho asi fakt nezaslúžim." Skonštatoval Thomas.

„Ale nie, ja si nezaslúžim teba," povedal Peter, keď stál v malej medzere medzi privretými dverami.

„Peter!"

Peter sa rozbehol k Thomasovi a silno ho objal.

„Ďakujem," pošepkal Mirande kým objímal Thomasa.

„Ja vás nechám chlapci. Keby niečo, volajte ma," usmiala sa Miranda a vyšla pomaly von.

„Prepáč mi..." vyhŕkol zo seba Thomas.

„Nie, ty mi prepáč, nemal som to naňho tak rýchlo vysypať..."

„Pst!"

O pár hodín všetci sedeli za jedným stolom v kuchyni okrem Patricka. Spoločne do seba hádzali polotovary a prežúvali. Peter sa celý čas podozrivo usmieval, keď však všetci dojedli a už už sa chceli postaviť od stola no v tom Peter spustil: „Mimochodom, na víkend ideme na Floridu. Miami. Všetci!"
„Čože?" spýtala sa Miranda.

„Neverím," zasmiala sa Mary.

„Tak ver!"

„Treba využiť čas kým nie je ešte september a škola vieš. A máš čas na dovolenku, je ešte teplo a tak," rozrozprával sa Peter.

Letná brigádaWhere stories live. Discover now