Tanıtım

871 35 1
                                    

CAPTOR 

TANITIM

Yazar: Angie 

"Şuraya bak ChanYeol. Gökyüzü ne kadar güzel görünüyor değil mi? " dedi BaekHyun parmağıyla pencereden dışarıyı işaret ederek. ChanYeol onu gülümsemesiyle onayladı. BaekHyun çocuk gibi ellerini yanaklarına götürüp konuşmaya devam etti : " Belki de bir gün , kafamızı yukarı kaldırdıgımız zaman gökyüzünü rahatlıkla görebiliriz. Teller olmadan. Pencereler olmadan. Hatta gece olunca yıldızları bile seyredebiliriz. "

BaekHyun gözlerini küçük pencereden ayırıp ChanYeol'a çevirdi. Ellerini ChanYeol'un ellerinin üzerine koydu ve baş parmağıyla okşamaya başladı. 

"Ve belki de o an yıldız kayar dilek dileriz. Ne dersin Yeol?"dedi BaekHyun umut dolu gözlerle ChanYeol'un gözlerinin tam içine bakarken. 

ChanYeol bir müddet BaekHyun'un güzelliğini öylece izledi. Yüzünde oluşan şişliklere ve morluklara rağmen mükemmel görünüyordu. Diş etlerinde biriken kurumuş kanlar gülümsemesinin mükemmelliyetini bozamıyordu. Gözlerinin etrafındaki morluklar gözlerindeki parıltıyı bir nebze olsun kaybettiremiyordu. Her haliyle aşık olunabilecek bir manzaraydı ChanYeol için. 

"Bir gün olacak değil mi ChanYeol? Bu lanet hapishaneden kurtulacağız değil mi? El ele koşacağımız günlerde gelecek değil mi?"

ChanYeol sevgilisinin dudaklarını acıtmamaya özen göstererek minik bir öpücük kondurdu. Yüzünü tamamen geri çekmeden önce BaekHyun'un kulağına doğru yönelip fısıldadı: 

"Hadi, yapalım şu işi..."

CAPTORHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin