*Dhyan Brows*
Sėdėjau kambaryje ir "kalbėjau" su savo drauge. Ji labai graži. Turi nuostabes žydras akis
-Myliu tave drauge,tu nuostabi,-sukikenu kai kažkas į kambarį įėjo. Trys vaikinai.
-Labas panele,-taria
-Matiai,Ema,mane kalbina vaikinai,-sukikenu ir jie mane kažkur aprenge issivedė. Nesipriešinau
*po 1h*
Sėdėjau kažkokiam kambaryje ir vėl kalbėjau su drauge. Dažnai juokiausi iš jos juokeliu, kai ji surimtėjo aš susiraukiau ir apsidairau.
Išgirdau barškinima ir balsą, pažvelgiu į siena. Čia jokio langelio.
-Čia ne durys kad barškintumėt,-nusijuokiu o draugė dingsta
-Ei niek ten! Tave dar užpuls,Ema,grįžk,-supykstu ir nuverčiu spintele. Girdėjau dar ta balsą bet pyktis su nuoskauda kilo aukštyn. Vos tik pasirodžius tiems vyrams su baltais chalatas prapliupau juoku.
-Aš sveika kaip krienas ir laisva kaip triusikų gumytė,-juokiuosi o mane laiko ir suleido vaistus
-Popa,-sukikenu,-papūskit,-juokiuosi o mano akys užsimerkė ir sukniubau. Mano kūnas atsipalaidavo taip suveikė vaistai kuriuos man jie suleido.*Niall Horan*
Sėdėjau kambaryje,o gal izoliuotas nuo kitų. Čia buvo vos keletas daiktų. Spintelė, lova ir buteliukas kuris buvo ant rusvos spintelės. Po geros valandos išgirdau merginos balsą. Jis gražus. Pradėjau kambaryje sėdėdamas klausytis kaip kažkokia mergina kalbasi su savimi. Negi tai naujas žmogus? Kuri čia atvežė į ta beprotnami?
Pabarškinu į siena,
-Kas nors yra?- paklausiu kad ir kas net per mergina, jos balsas gražus.
Atsakymo negavęs atsigulu į lova ir stebiu “įdomias” lubas. Čia esu jau daugiau nei metus laiko. Vakar pasikartojo mano agresivumo priepuolis. Dėl ko mane vėl čia uždarė ir neišleidžia iš šio “kambario”. Po kurio laiko išgirdau merginos atsakymą,po kiek laiko pasigirdo duslus dūnktelėjimas kas privertė mane sureguoti ar susijaudinti dėl nepažystamosios.
-Ar tau viskas gerai? Kas ten atsitiko?,-suklusau. Kiek supratau ten nubėgo slaugytojai ir vėl išgirdau merginos balsą ir žodžius kurie privertė mane nusijuokti. Ji dar ir šmaikšti. Staiga viskas užtilo... Jos kambario durys nebuvo girdėti, kad užsidarė. Man tai kėlė įtarimą. Prieš pora mėnesių čia buvo išprievartauta jauna mergina ir jai įvyko persileidimas dėl to pačio slaugytojo sumušimų. Jai neklystu jos vardas Klar. Klar Breinson... Girdėjau kai žinksniai artėjo link mano "kambario" durų. Girdėjau tris brakštelėjimus ir durys prasivėrė. Giliai įkvepiu ir čia įėjo slaugytojas. Jis lingtelėjo ir išėjo. Lėtai išlipau iš lovos ir užsimetęs megztinį išėjau. Pažvelgiau į gretimas duris. Pravertos durys. Lėtai priėjau ir pažvelgiu pro jas. Mano akis pasiekė...Štai nauja mano istorija. Ja kuriu ne viena.:))) Žinau gal ji nėra įdomi bet sykiu tikiuosi,kad atsiras žmonių kurie norės paskaityti. Laikui bėgant visko bus daugiau.
XxLovexX
YOU ARE READING
HOSPITAL //...Niall Horan... LT
FanfictionAčiū @Kiall_Horan69 Kas atsitiks kai jų keliai susitiks vienoja nemalonioje įstaigoje? Ar Niall pasikeis? Ar mergina pamirš savo drauge? O gal Niall priims bloga sprendimą? O jai jie sugrįš į ten atgal ne savo noru? Kas bus skaitykite istorijoje "Ho...