-9-

28 11 0
                                    

címzett: sad girls club (tagok: sophie,melody,violet)

feladó: darcy

" gyorsan kapcsoljatok a hetes csatornára! "

sophie: nyugalom.még nem tudják pontosan ki az a négy lány.

violet: MELODY! AZ A KIBASZOTT TEMETŐI ŐR LÁTOTT MINKET!

látta,19:28

darcy: holnap délután mindenki legyen a közeli tónál. hozzatok egy táskát, amibe pakoljátok be minden számotokra fontos dolgot. legfőképpen sok vizet és ételt.

sophie: mit tervezel?

--------------------

-violet, szedd össze a koszos zoknijaidat és mosd ki az enyémekkel együtt!- szólt lányának az apja, s összehajtotta az aznapi újságot. ám nem érkezett válasz. a férfi aggódva rontott be violet szobájába, s rémülten nézte az üres helységet.

darcy a könyvespolc előtt próbálta eldönteni hogy mégis melyik könyvét vigye magával az eltervezett helyre. végül megfogott egy kék borítású, harry potter regényt, majd eltette táskájába. nagy levegőt vett,s felnézett a falán díszelgő ac/dc feliratra, majd lehajtott fejjel hagyta el a házat. fejében rengetegszer átgondolta már, hogy valószínűleg sosem fogja majd újra a zenéjüket hallani, s talán már ő maga sem énekelhet többé. elindult hát azon a hosszú úton ami az iskolájához vezette őt, ám mikor az épület elé érkezett, nagy kő esett le szívéről. folytatta hát útját, s reménykedett benne, a többiek is eljönnek.

a nap még az egen ragyogott, mikor megérkezett a tóhoz. felmászott egy nagyobb szikla tetejére, s lenézett a dombos,erdős területre.

-vagyis akkor elsőként érkeztem.-hallotta meg violet hangját,majd a kékhajú leült mellé.

-itt van a szellem barátod is?-kérdezte darcy,enyhe fintorral arcán.

-nem hiszem. egy ideje nem beszéltem vele. talán már nem is akar a barátom lenni.-hajtotta le fejét elszomorodva. fekete letöredezett körmeire nézett, s egy pillanatra elgondolkodott, mikor festette le utoljára szépen. -amúgy, miért kellett idejönnünk?-tette fel a régóta válaszra váró kérdését, melyre darcy nem adott választ.

-nyugodtan nevezhetsz őrültnek, de...mivel lassan rá fognak jönni hogy mi öltük meg josht, arra gondoltam hogy talán elhagyhatnánk ezt a várost. nem messze van innen egy kisebb falu. elvileg nagyon kedvesek ott az emberek.

violet szemei szinte felcsillantak a nap fényében barátja kijelentésére. az utolsó adammel való beszélgetése pontosan erről szólt. a lányt csupán apja és barátai tartották vissza. darcy pedig egy olyan lehetőséget ajánlott neki, amiért csak hálás lehetett.

-várjuk meg a lányokat, mert az ő beleegyezésük nélkül nem megyünk semmire. -sóhajtott egy nagyot, majd felállva a hideg kőzetről, az erdős rész felé vezette tekintetét.

----

a Nap kezdett eltűnni a horizonton. a négy lány elindult az erdő lombos fái közé, hogy az említett faluba jussanak. rengeteg séta után végül sötétedésre megérkeztek egy benzinkútra.

-mindenki csak azt vegye meg ami a legszükségesebb. se többet se kevesebbet.- adta ki a parancsot darcy, s lassan besétáltak a kihalt épületbe. jóval melegebb volt odabent, s halk zene szólt minden sarkon egy rozoga rádióból. a legfiatalabb, elég ijesztőnek vélte a helyet, ezért inkább nem is vett semmit magának. rossz döntés volt,Sophie.

melody csupán sebtapaszt vásárolt, felhorzsolodott kezére.

a csendes helyet hirtelen egy sikítás rázta meg, ami a hűtők felől érkezett.

-violet, mi a baj?-érintette meg a lány vállát darcy.

-ott...-mutatott a kékhajú a mélyhűtő felé. a tejek és a kakaók között egy véres kés csillogott, mire mindkettejük figyelme melodyra terelődött. A lány egy lapot tartott fel, melyen a négy lány arcképe teljesen élethűen meg volt rajzolva.

"keresnek minket!"- tátogta. nem tétováztak tovább, kirontottak a boltból, amin az eladó meg sem lepődött. csak az újságot olvasgatta s unokája áradozását hallgatta , aki valami játékról hadovált.

-darcy! hová megyünk? talán ismersz valakit ebben a városban? ne haragudj de elég erősen kétlem. -potyogtak könnyei sophienak, hangja pedig elcsuklott mondata végén.

-én...én csak.- maga sem tudta mihez kezdjenek.- keressünk szállást estére.-sóhajtott s folytatta a hosszú utat.

sad girls clubWhere stories live. Discover now