Multimedya da enes var.
Normalde kitaptaki enesin fiziksel özelliklerine uymuyor ama o olsun istedim.
Gerçek adı Deniz Can Aktaş 💜Gün ışığının odama dolmasiyla birlikte uyanmıştım.
Üzerimi giyinip aşağı kahvaltıya indim, denizleri gördükten sonra onlara doğru ilerlemeye başladım yanımdan da burak geçiyordu. Bana bakıp Günaydın dedi, cok sıcak davraniyordu.
Iste asıl gün ışığı buydu.
Bende Günaydın dedim ve yanyana geçişirken gülümsedik.
Kahvaltıdan sonra büyük havuzun oraya inip biraz yüzmek istedim.
Ki enes bey yine bi rahat vermedi.
Ne bu yılışık yılışık hareketler
Havuzun kenarında havuza girmeye hazırlanırken bi göz süzmeler bi yan sırıtışlar
"Ne var enes?"
"Birlikte yüzelim mi?"
"Hayır" deyip suya atladım. Havuzun diğer ucundan çıkıp yüzümdeki suyu sildim.
Hayranlıkla bana bakıyordu.
Tam göz devirmiştim ki üzerindeki Penyeyi çıkarıp havuza atladı.
O da tam olarak benim önümde çıktı suyun yüzeyine.
Şaşırmıştım doğrusu.
Saçlarını sirkeleyip kocaman güldü.
Ukala olmasa gideri vardı.
Evet suan aşırı sacmalamıştım, aklımı karıştırdı.
"En az benim kadar iyi yüzüyorsun deniz kızı."
"Ukala"
Güldü, tebessüm ettim.
O sırada burağın bizi izlediğini fark ettim.
Afallamış bi şekilde çıkma yerine doğru yuzdum ve hızla çıktım.
Havluma doğru ilerlerken burağın gözlerini üzerimde hissediyordum.
Havluya kurulanırken burağın kolumdan tutup sürüklemesiyle havluyu şezlonga birakıverdim.
"Nereye gidiyosun ya ne güzel yüzüyorduk deniz kızı" diyen enesin sesiyle durduk ve ona baktık.
Burağın çenesi kasılmıştı.
"Çeneni kapa seninle sonra hesaplaşıcaz" diyen burak ve noluyo burda diye düşünen ben.
barın arka tarafına geldiğimizde kolumu bırakıp bana hesap sormaya başladı.
"Napıyosun hala sen o adamın yanında?"
"Yüzüyorduk"
"Ne demek yüzüyorduk, gördüm baya yüzüyodunuz dip dibe gülüşerek falan maşallah Allah bozmasın beste hanım."
"Noluyo sana ya ne bu hesap sormalar, kendi kendine triplere girmeler?"
"Kendi kendime mi giriyorum triplere, ayrıca hesap falan sormuyorum beste sadece.. sadece.."
"Sadece ne burak?"
"Hiç, hiçbirşey"
"İyi, bende öyle düşünmüştüm." diyip yanından ayrıldım. Sanki daha bu sabah aramız iyi değilmiş gibi, sıcak davranmamış gibi.
Bu olay gittikçe canımı sıkmaya başladı. Bi seviyor gibi oluyor, bi kaçıyor beni kendinden uzaklaştırıyor. Yoruluyorum tüm bu olanlardan.
Bi duş alıp yatağıma uzandim. Uykuya dalmak üzereyken telefonun mesaj sesiyle irkildim.
Telefonu elime alıp mesaja baktım, yine şu gizli numara aksiyonu.
"Güzel günler göreceğiz amazon kızı, güneşli günler.."
Bu gizemi ve bu mesajın şuan bana atılmasındaki Saçmalığı düşündüm, bir de güzel günlerin buraksız asla güzel olamayacağını..