Dobre viem, prečo ma kate vyhnala z izby. Tušila, že som jej chcel niečo povedať, ale nemohol som ju stresovať. Musel som chrániť ju a moje dieťa. Kiežby to bola dcéra z môjho sna.
Ohh musím sa este zbaviť Em.Auto zaparkujem v garáži a vojdem do domu. Sú štyri ráno. Idem k Alexovi do izby a zistim, že Alex nespí , ale sedí na postelí a plače.
Rýchlo idem k nemu a sadnem si na posteľ. ''Alex čo sa deje ?,, Pýtam sa ho. ''Mamička odišla. Nechala ma tu. Odišla prečo, lebo bola nahnevaná na tboju kamaratku Emu.,, Povedal a začal plakať ešte viac. Tak toto som pokašlal. ''Alex mamička ťa neopustila. Ona len išla k doktorovi, lebo ju bolelo bruško.,, Poviem a on.sa mi pozrie do očí. ''Tak neskoro večer sa k doktorovi nechodi. Ocko ty klameš.,, Povie a odvráti od do mňa hlavu. Och bože môj syn si mysli, že klamem. Som taký úbohý. '' Nie Alex, neklamem. Naozaj je mamička u doktora, lebo tvoj surodenec večer nespinkal a vymýšľal. Mamičku z toho bolel brusko. A u doktora bábätko uspali. Mamička tam musela ostaň aby bábätko nezobudili, inak by zase vymýšľalo.,, Alex sa pozrie na mňa a usmeje sa. ''A keby pridu domov ?,, Usmeje sa naňho. ''Zajtra ráno. Keď chceš môžme ísť po ne spolu,, Alex mi skočí okolo krku. ''To bude super.,,Po desiatich minutach Alex zaspi. Idem do svojej spálne a vidim jak tam Ema spí. ''Ema ?,, Zobudim ju. Pozrie mi do očí. ''Je koniec hry, dnes odchadzas.,, Prikývla,že rozumie a ja som sa vrátil k.Alexovi do izby a ľahol si k nemu.
Od rána sa začne náš nový život. Budeme spolu vsetci štyria.
YOU ARE READING
Mafiánsky potomok (Mafiánska krv)
Teen FictionJe to pokračovanie Mafiánskej krvi. Občas sa objavia 13+ scény.