101.

1K 88 73
                                    

Czat prywatny

harrystyles: Niall, co się dzieje? Gdzie jesteś?

niallhoran: Siedzę przed jakimś klubem, nie wiem, Hazz.

niallhoran: Pokłóciłem się z Zaynem.

niallhoran: Mam dosyć, chce do domu. Nie chce już z nimi podróżować 😣

harrystyles: Uspokój się i opowiedz mi wszystko po kolei. O co się pokłóciliście?

niallhoran: Zayn poszedł dzisiaj z Perrie na kolacje.

niallhoran: Choć jeszcze wczoraj obiecywał mi, że pierwszą noc w Amsterdamie spędzimy razem, chodząc po klubach, po mieście. Ogólnie sami, bez Perrie, która ciągle lata za Zaynem i nie pozwala mi się do niego zbliżyć.

niallhoran: Zrobiło mi się strasznie przykro, że mnie wystawił. Jakoś przebolałem te dwie godziny, siedząc samotnie w hotelu.

niallhoran: Później, gdy wrócili wciągnąłem Zayna do łazienki. Perrie w tym czasie włączała jakiś serial.

niallhoran: Powiedziałem mu, co o tym wszystkim myślę. Że mi przykro, że poświęca jej więcej czasu niż mi i że to w końcu ze mną podróżuje, a nie z nią. Poniosło mnie i powiedziałem, że Perrie to zbędny dodatek i lepiej by było, gdyby wróciła stamtąd skąd przyjechała.

niallhoran: Zayn się zdenerwował i powiedział, że jak na razie to ja jestem zbędny i że gdyby wiedział, że będę mu takie sceny odwalał to nigdy by mnie ze sobą nie zabrał.

niallhoran: Dodał na odchodne, że jestem zazdrosny, bo on ma szanse na nowy związek, a mnie przez trzy miesiące zdradzał facet z pierwszą, lepszą kobietą.

niallhoran: Jego słowa mnie strasznie zabolały. Gdy wyszedł zacząłem płakać i przez dobre pół godziny zastanawiałem się nad tym wszystkim.

niallhoran: Doszedłem do wniosku, że Zayn ma racje. Jestem tylko zbędnym bagażem i tylko im wadzę.

niallhoran: Zanim zaczniesz zaprzeczać to pozwól, że podam ci kilka przykładowych sytuacji, które tylko to potwierdzają.

niallhoran: Z Niemiec do Amsterdamu jechaliśmy sześć godzin, podczas których Perrie i Zayn zajmowali się wyłącznie sobą. Rozmawiali ze sobą, a ja siedziałem na tylnich siedzeniach, przeglądając internet. Nawet nie pytali mnie czy potrzebuję skorzystać z toalety czy coś - patrzyli tylko na siebie i własne potrzeby.

niallhoran: Zayn zwiedzanie miast podporządkowywał pod Perrie. Na samym początku umawialiśmy się, że polecimy do Danii do legolandu, ale w Berlinie, gdy Perrie usłyszała o tym pomyśle natychmiast zaczęła protestować i Zayn jej uległ. Pojechaliśmy od razu do Amsterdamu.

niallhoran: Obydwoje zachowywali się, jakby mnie nie było. Jeszcze na początku, gdy byliśmy w Polsce nie przeszkadzało mi to zbytnio. Później było coraz gorzej...

niallhoran: Wracając do kłótni.

niallhoran: Po przemyśleniach stwierdziłem, że lepiej będzie jak wrócę do Londynu. Samolot miałbym dopiero jutro po południu, więc tak czy siak musiałbym spędzić gdzieś noc.

niallhoran: Spakowałem się i wyszedłem, aby im nie przeszkadzać. Nawet nie zorientowali się, że mnie nie ma.

niallhoran: Takim oto sposobem wylądowałem na ławce, położonej niedaleko jakiegoś parku.

niallhoran: Hotel jest kawałek drogi stąd, a ja muszę przemyśleć jeszcze kilka kwestii, dlatego... posiedzę tu jeszcze.

harrystyles: Mój boże Niall. Gdybym wiedział, że Zayn jest takim dupkiem nigdy bym cię z nim nie puścił.

harrystyles: Co za pieprzony dupek. Masz rację - wracaj do Londynu.

harrystyles: Obydwoje są siebie warci.

harrystyles: Nie przejmuj się nim, nic sobie z tego nie rób.

harrystyles: Nawet nie wiesz jak bardzo jestem w tej chwili zły.

niallhoran: Jest okej, Hazz. Nie denerwuj się 😊

niallhoran: Po prostu to boli. Polubiłem Zayna, może nawet i za bardzo

harrystyles: Za bardzo?

niallhoran: Czy to istotne? W tej chwili jest to najmniej ważne. Jutro wracam do Londynu, nie mam zamiaru stawać im na drodze.

harrystyles: Nienawidzę patrzeć jak cierpisz. Gdy tylko ten szmaciarz wróci do Londynu to zrobię mu jesień średniowiecza. Podejrzewam, że Gigi i Louis też

niallhoran: Dajcie spokój. Mogłem nie jechać i siedzieć w domu. Teraz mam za swoje.

niallhoran: Niedługo telefon mi się rozładuje. Odezwę się później, pa Hazz

harrystyles: Bądź ostrożny, mały. Czekam na wiadomość 💔

•  •  •
Koniec maratonu? 😊

Around the World 1 • ziall ✓ [instagram]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz