Ακουω τον ηχο του κουδουνιου.Πεαχτηκα απο την καρεκλα.Ειχα αποκοιμηθει! "Μισο λεπτοο" φωναξα και ετρεξα στο μπανιο.Ξαναεπλυνα γρηγορα τα δοντια μου ψεκασα λιγη κολονια και κοιταξα την ωρα.Ηταν 3 το μεσημερι!Μα καλα γιατι αργησε τοσο;Αγοιξα την πορτα με ενα πλατυ χαμογελο.
"Καλος τον" ειπα και τον αγκαλιασα. "περνα μεσα"
Καθησαμε στον καναπε.Του εφερα τον χυμο και τη βαφλα του.
"Συγνωμη που ειναι κρυα απλα σε περιμενα νωριτερα" ειπα.
"Εγω συγνωμη που αργησα απλα αποκοιμηθηκα λιγο."
"Δεν πειραζει." ειπα και τον φιλησα γλυκα στα χειλη.Καθισαμε αγκαλια και ειδαμε μια ταινια.Εγυρα το κεφαλι μου στον ωμο του και με φιλησε στο μετωπο.Μολις τελιωσε η ταινια παιξαμε αληθεια η θαρρος.
"Εχεις το θαρρος να βγαλεις την μπλουζα σου;" Ρωτησα τον Niall.
Χωρις να απαντησει την εβγαλε.
"Ρωταω.Εχεις το θαρρος να βγαλεις εσυ τη μπλουζα σου;" ρωτησε και τον κοιταξα λυπημενα μηπως με λυπηθει αλλα τελικα λυγισα και την εβγαλα.
"Σειρα μου.Εχεις το θαρρος να βγαλεις το παντελονι σου;" με κοιταξε πονηρα και το εβγαλε.
"Εσυ εχεις το θαρρος να βγαλεις το καυτο σου το σορτσακι;" ειπε κι μου εκλεισε το ματι.Αλλα δεν το εβγαλα και τον ρωτησα:
"Εχεις το θαρρος να μου το βγαλεις εσυ;" του ειπα κ του εκλεισα το ματι.Τοτε μου ξεκουμπωσε αργα το φερμουαρ και κατεβαζε το σορτσακι αργα και βασανιστικα.
"Εχεις το θαρρος να βγαλεις το σεξυ το σουτιεν σου;" ρωτησε και ξανα μου εκλεισε το ματι.Τον κοιταξα περιεργα.
"Φυσικα και οχι." του ειπα και με κοιταξε με λυπημενη φατσουλα.Τοτε συνεχησα. "Αν εχεις το θαρρος βγαλτο μου εσυ." ειπα και τον πλησιασα.Τοτε εμφανιστηκε στο προσωπο του ενα πλατυ χαμογελο.Εβαλε τα χερια του πισω στη πλατη μου και το ξεκουμπωσε αλλα δεν μου το εβγαλε.
"Εχεις το θαρρος να με αφησεις να σου βγαλω αυτο το υπερσεξυ brazil σου;" ειπε.
"Αν με αφησεις να βγαλω εγω το δικο σου." Τοτε εγνεψε καταφατικα και αρχισαν τα σωματα μας να ενωνοντε και ο ενας να ξεντυνει τον αλλον.Μετα με μια κινηση εβγαλε το σουτιεν.Τοτε τυληξα τα ποδια μου γυρο απο την μεση του ενω μπηκε γλυκα.Εβγαζα μικρα βογκητα.Με φιλουσε στον λαιμο ενω εγω τον δαγκωνα απαλα στο σβερκο.Τοτε ειπε:
"Ξες πως με καυλωνει αυτο;"
εγω τον κοιταξα χαμογελοντας πονηρα χωρις να απαντησω.Η επομενη μιση ωρα περασε ετσι.Κοιμηθηκαμε αγκαλια.Ξυπνησα και ενω αυτος κοιμοταν.Ειναι τοσο γλυκος οταν κοιματε.Η ωρα ηταν 8 το βραδυ.Του εδωσα ενα φιλι στο μετωπο και ξυπνησε.Στην αρχη δεν καταλαβε που βρισκετε αλλα μολις θυμηθηκε μου χαμογελασε και με φιλησε.
"Πρεπει να παω σπιτι μου." ειπε και πριν φυγει με ξαναφιλησε.F*ck.Ξεχασα να του πω τι εγινε με τον Λιαμ.Πρεπει να του το πω.Θα το πω απο skype.
______________
Σορρυ δεν ειμαι καλη στa dirty :3
YOU ARE READING
Change My Mind-greek fanfiction Niall Horan
FanficΗ Amelie ζει τη ζωη της σαν μια φυσιολογικη εφηβη.Τον τελευταιο καιρο τα εχει με ενα αγορι που το θεωρει τον 'καταλληλο'.Ομως κατι της αλλαζει ολοκληρη την ζωη.