Okulumuz 3 katlı, dışı kırmızı renkli, boydan boya camı olan şipşirin bir mekandı. Okulun kapısından içeriye girdiğimde ürkek bir ceylan gibiydim. Benim gibi okula yeni gelen de vardı,okula uzun yıllardır devam eden de.Kimi koridorda arkadaşlarıyla, kimi bahçede, kimi de okulun kantinindeydi. Okulun içine şöyle bir göz attım. Bulunduğum koridor çok genişti. Dersin başlamasına yarım saat vardı Ben de ders saatini beklerken kantine gittim. Boş bir masa bularak oturdum. Çantamı yanımdaki sandalyeye koyup etrafa göz atmaya başladım, bir yandan da düşünüyordum. Acaba uyum sağlayabilecek miydim, arkadaşlarım kimler olacaktı. Onlarla anlaşabilecek miydim. Aklımda binlerce soru.
Sonra sınıfın içine göz attım. Sınıfımız çok genişti; herkesin kendine ait sırası vardı .Topu topu 15 ,20 kişiydik sınıfta.Herkes benim gibi ilk günün şaşkın ifadesiyle oturuyordu. Sınıfta bir telaş vardı . Acaba beni aralarına alırlar mıydı ,beni arkadaşları olarak kabul ederler miydi. Aklımda sorular gidip geliyordu. Sırama oturdum ,hocayı beklemeye başladım. Bir kaç dakika sonra hoca içeriye girdi.Derse başlamadan hoca kendini tanıtmaya başladı.''Arkadaşlar yeni eğitim -öğretim yılınız hayırlı olsun.İsmim Murat Zengin. Edebiyat öğretmeninizim. Dersleri birlikte işleyeceğiz'' diyerek cümlesini bitirdi. Bütün tanışma faslıyla geçti .Ama benim aklım hep Nevin' deydi O da bugün okula başlamıştı. Acaba onun günü nasıl geçmişti. Okuldan çıktığımda ilk işim telefonumu çıkarıp Nevin 'i aramak oldu. Nevin ilk çalışta neşeyle telefonu açtı.'' Nasılsın?'' dedi bana.''Seni merak ettim ,bütün gün aklım sendeydi.''Ben de ona ''İyiyim. Ben de seni merak ettim dedim. Sonra tepkisini ölçmek için ''İlk günün nasıldı ? diye sordum. ''Eh işte,'' dedi .''Fena sayılmaz. Neyse eve gelince anlatırım sana.''Ben de ''Tamam,'' dedikten sonra telefonu kapattık. Minibüse binip koltuğa oturdum. Kısa süre sonra evdeydim. Nevin de benim arkamdan gelmişti. Koltuklara oturup bugün yaptıklarımızı konuştuk. Yemeklerimizi yedik ,sonra da yorgun olduğumuz için yattık .
Ertesi gün ders bittikten sonra sınıftan bir kız yanıma geldi. Kıza dönüp baktığımda kız kıvırcık siyah saçları olan ,yeşil gözlü çok güzel bir kızdı .''Merhaba,'' dedi elini uzatarak .Ben de kibarca gülümsedim. O da aynı şekilde gülümseyerek ''Benim adım Nisan !Senin adın ne ?'' diye sordu. ''Ben de Nilüfer dedim. Nisan ''Tanıştığımıza memnun oldum Nilüfer !Ben asıl şey için gelmiştim. Akşam ne yapıyorsun?'' diye sordu .Ben de bir an düşünerek ''Hiç! Eve giderim herhalde'' dedim. Nisan ''Ben bu akşam Sardunya kafede tanışma partisi düzenliyorum. Şahane bir yer. Yemekleri de çok güzel.Hem akşamları canlı müzik oluyor.Düşünsene doyasıya eğleneceğiz, hiç unutamayacağımız bir gece olacak. Merak etme! Bütün arkadaşlar geliyor. Sen de gelmek ister misin?'' diye sordu. Ben büyük bir hevesle onu dinliyordum.Daha önce hiç öyle bir mekana gitmemiştim. Okuldan eve, evden okula ;öyle yaşayıp giderdim. Aslında düşününce güzel fikirdi. Hem kafam dağılırdı, ev -okul üçgeninde sıkışıp kalmıştım .Benden tepki gelmeyince Nisan gözümün içine bakıp bir şey dememi bekledi. Sonra devam etti. ''Eee? Ne diyorsun gelecek misin? ''diye ısrarla sorusunu yineliyordu.Ben de Nisan 'a bakıp gülümseyerek ''Tamam'' dedim. ''Arkadaşımla konuşayım, isterse geliriz. Saat kaçta? ''diye sordum.Nisan da ''Çok sevindim.Emin ol mekanı çok seveceksin, geldiğine pişman olmayacaksın. Benden söylemesi !Bu arada aklıma geldi. Numaranı alabilirmiyim ,gelmeden beni ararsın, konum atarım sana'' dedikten sonra da telefonunu çıkardı. Birbirimizin numarasını aldık. Bana bakıp ''Tamam, kaydettim ....O zaman akşam saat sekizde görüşürüz'' dedikten sonra yanımdan ayrıldı.Ben de okuldan çıktığım gibi direkt eve gittim. Kapıyı açtığımda Nevin de evdeydi. Benden önce gelmiş, mutfakta yemek hazırlıyordu. ''Ben geldim'' diye bağırdım mutfağa doğru Nevin de mutfak kapısından kafasını uzatıp gülümseyerek ''Hoş geldin,'' dedi. ''Aç mısın ,yemek hazırladım, yiyelim mi ?''diye sordu. Ben de Nevin 'e bakıp, '''Bırak! şimdi yemeği de, bir an önce hazırlan''dedim. Nevin şaşkınlıkla bana bakıp, ''Niye ,nereye gideceğiz?'' diye sordu. Ben de ''Çünkü arkadaşım tanışma partisi veriyormuş. Biz de tanışma partisine davetliyiz. Oraya gideceğiz'' diye söylenerek odama yöneldim. Nevin hala arkamdan bakıyordu. Ona ''Hadi bakıp durma ,bir an önce hazırlan. Vakit yaklaşıyor'' diye bağırdım. Bir yandan da dolabımı açmış, kıyafetlerimi inceliyordum.Sahi akşam ne giyecektim.En sonunda Nevin le o gün aldığımız beyaz dantel uçuş uçuş olan elbisemi buldum. Elbiseyi alarak üstüme giydim. Saçlarımı hafif dalga yaptım, yüzüme de hafif bir makyaj yaptım. Aynaya baktığımda sonunda hazırdım. Nevin de hazırlanmış, odama gelmişti. Onu görünce ağzım bir karış açık kalmıştı. Üstüne kırmızı kat kat bir elbise giymişti. Dalgalı saçıyla, makyajıyla harika görünüyordu. Ona bakıp, ''Çok güzel olmuşsun'' dedim. Gözlerinin içi gülerek ''Ya sen de çok güzelsin '' dedi. Sonra da birlikte evden çıkıp yürümeye başladık. O sırada Nisan'ı aradım. Nisan ilk çalışta telefonu açmıştı. ''Alo Nisan....Biz taksiye bindik ,geliyoruz .Konumu atar mısın rica etsem'' dedim. Nisan ''Tamam, şimdi atıyorum dedikten sonra telefonu kapattı. Bir kaç dakika sonra telefonum titredi. Telefona baktığımda Nisan gideceğimiz yerin konumunu göndermişti.Nevinle konuşarak kafeye doğru yürüdük. On dakika sonra Sardunya kafe'nin önünde indik. Kafe gerçekten güzeldi; Kafenin dışı rengarenk boyanmıştı. Önüne de bir kaç masa ve sandalye konulmuştu. Kafenin içine girdiğimizde bizimkileri aramaya başladık.Uzun bir süre etrafıma bakındıktan sonra onları gördüm. Nisan'ın ayırttığı masada oturuyorlardı. Nevin 'e dönüp, ''İşte, oradalar'' dedikten sonra bizimkilerin olduğu masaya doğru yürüdük. Nisan bizi görünce gülümseyerek ayağa kalktı. ''Hoş geldiniz'' diyerek bana sarıldıktan sonra da gözleri Nevin 'e kaydı. Ben de o kadar dalgındım ki Nevin ' i tanıştırmayı unutmuştum. Nevin 'i göstererek, ''Kendisi benim yakın arkadaşım Nevin!'' dedim. Nevin 'e dönüp, ''Nevin bu da Nisan!'' dedim. Nevin ''Memnum oldum'' dedi. Nisan da gülümseyerek, ''Ben de memnun oldum'' dedikten sonra ''Eee ,ayakta kaldınız ,buyurun oturun'' diyerek masayı gösterdi. Nevinle yan yana masaya oturduk. Biz masaya oturunca garson gelip siparişlerimizi aldı. Kimi pizza ,kimi domates soslu makarna söylemişti. Biz de pizza siparişi verdikten sonra garson yanımızdan ayrıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Emret Sevgilim Ara Verildi
Romance18 yaşına kadar hayatında sadece gözyaşları vardı.Bu gözyaşları gerçek aşkı Yusuf'u bulduğu an yerini mutluluğa bırakacaktı. Nefretin sevgiye ,hayal kırıklıklarının da umuda dönüştüğü bir aşk hikayesi.Her şey çok güzel giderken hayatının ne kadar y...