SELAM MİLLET . ABLANIZ GERİ GELDİĞĞĞ . UMARIM İYİYSİNİZDİR BEN CİDDEN ÇOK İYİYİM . TATİL ÇOK İYİ GELDİ . ZORLA GETİRİLSEMDE GELDİM İŞTEĞĞ . ÖNCEKİ BÖLÜM VOTE VE YORUMLAR ÇOK İYİYDİ . TESEKKÜR EDERİM .
NEYSE İYİ OKUMALAR .
MEDYA EMİR .
MEDYADAKİ ŞARKI İLE OKUYUN .
- '' Şuraya da bir imza lütfen ''
- '' peki ''
2 Saattir holdingte , imza işleriyle uğraşıyorum heran sıkıntıdan ölebilirim kesin bilgi yayalım arkdşlr . :3
Abime döndüğümde , bu durumumdan mutlu olmuşcasına sırırtıyordu . Piç valla baqq en önde gideni hemdee ..
- '' Teşekkürler efendim ''
Sekreter kızın sesiyle ona döndüm ; kafamı onaylarcasına salladığımda abimede selam verip odadan cıktı .
- '' Heran ölebilirsin ''
Mete'nin sesiyle ona döndüm HAKLI CICIK !
- '' Birdaha bu holdinge girersem ne olim amk bu ne be imza imza sanki evleniyoruz he ! ''
Mete söylediğim şeye kahkahalarla gülerken abimde sırıtıyordu , bende kıkırdadım .
- '' Ee ben acıktım , ne yiyoruz ? ''
Abime '' ciddimisin '' bakışlarımı atarken Mete'ninde söyledikleriyle benimle aynı fikirde olduğunu anladım .
- '' Sen mi acıktın Rüzgar ? ciddimisin sen ? ''
- '' Ulan iyiki acıktık be gidiyorum ben geliyormusunuz ? ''
Abimin söylediklerine Mete'yle gülerken odadan cıkıyorduk , bende acıktım tamam :33
********************
- '' AY ŞİŞTİM BEE ''
- '' DANA GİBİ YEDİN ŞİŞ BİR ZAHMET BE CANIM '' abimin dediği şeyle yüzümü buruşturdum
- '' HIHI OQ OQ ''
Abime cevabı yapıştırdıktan sonra sandalyemden kalktım harbi dana gibi yedim be . Açtım napım be .
- '' Ben kaçıyorum , babamın yanına gecicem işler varmış onları halledicem . .''
Mete'nin sesiyle ona doğru döndüm ,
- '' Aman sakın imza işlerine girme yerler seni annneğmm ''
Mete gülme krizlerindeyken bende gülüyordum abimde tabii .
- '' Haha yok canım sen merak etme '' dediğinde sırıttım .
Mete'yle vedalaştıktan sonra abime döndüm ;
- '' Ee qıro biz napıyoruz ? ''
- '' Ben Zeynep'in yanına aqıyorum qıro ''
abimin söylediği şeyle yüzümü buruşturdum bunlar 7/24 beraber zaten .
IYYY NE O ÖYLE VICIK VICIK PİSLİKLER . HİÇ KISKANMIYORUM ZATEN :3
- '' Ya ben napıcamm '' diye mala bağladığımda abim yüzünü buruşturup yanağımı sıktı . Bu kez ben yüzümü buruşturdum .
- '' hadi qlw ben qactım '' diyip gittiğinde sap gibi kalmıştım .
EN YAKIN ARKADAŞIM OLAYDI ONLA AKARDIK FİLAN NE GÜZEL OLURDU BE . AMA YOQ . EVET YOK .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOKUN ÜSTÜME SİNMİŞ .
Novela JuvenilBirgünde İnsanın Hayatı Nasıl Bu Kadar Değişebilir Aklım Hala Almıyor.