13. Zwembad

93 6 2
                                    

Toen we waren uitgepraat over de tour, gingen we naar Shawn zijn hotel. We gingen daar zwemmen. Er was een heel groot zwembad. Toen we in het zwembad waren vroeg Shawn ineens aan mij: uhm... Meagan...

Shawn wou verder parten, maar toen onderbrak Nancy hem: "Meagan, zullen we van de glijbaan?!" Riep ze toen. Jaaaa! Ik had de glijbaan nu pas gezien, maar ik twijfelde geen seconde en ik ging achter Nancy aan. De glijbaan was erg hoog dus we moesten een hoge trap op. Toen we eindelijk boven waren waren we als eerste aan de beurt. Nancy ging eerst. Ze ging zitten en gleed naar beneden. Ze riep keihard: yeeeehaaaaa! Toen zij beneden was was het mijn beurt. Im gleed naar beneden, weeeeeeeeeeee! Toen gleed ik in iemand zijn armen. Ik zag het niet goed want ik het water in mijn ogen. Toen ik mijn ogen open deed zag ik wie het was. Het was Shawn! Hi Shawn! Hey Meagan! Hoe is de glijbaan? Hartstikke leuk! Moet jij ook eens proberen! Ik ga al... mompelde Shawn, terwijl hij naar de trap toe liep. Even later probeerde ik hem op te vangen. In plaats van dat ik hem op ving viel ik om. Ik had niet verwacht dat ik zou vallen, dus ik was er niet op voorbereid dat ik water binnen zou krijgen. Hoesten kwam ik boven. "Gaat het?" Vroeg Shawn. Ja... kuch... hoor... kuch... alleen heb ik... kuch... wat water... kuch... ingeademd. Na een tijdje hoesten ging het weer wat beter. Het was al laat dus we gingen uit het zwembad. Toen we waren omgekleed gingen we eten. "Waar gaan we eigenlijk eten?" Vroeg Charlie. Bij mij thuis, zei ik. Nancy en ik gaan koken. "Ohja?" Vroeg Nancy verbaasd. Ja, wij gaan samen koken. We moeten alleen even om boodschappen om wat spullen te kopen voor het eten. "Oké, lets go!" Zei Shawn toen.

Toen we in de winkel waren keek ik op mijn boodschappenlijstje die ik in de auto heb gemaakt:
Pasta
Gehakt
Groente
Tomatensaus
Kruiden
Ijs
Toen we alles in het karretje hadden, gingen we afrekenen. Toen e door de kassa waren gingen we naar huis.

Nancy en ik stonden in de keuken te koken. Pasta om precies te zijn. Shawn en Charlie zaten op de bank te wachten. Om de tijd te doden waren ze op insta aan het kijken. "Het eten is klaar!" Riep Nancy. "Yesssss" hoor ik ineens uit de kamer. Volgens mij hebben ze zin in eten, lachte ik. "Volgens mij ook" zei Nancy. Toen we aan tafel zaten hadden Shawn en Charlie het al snel op. "Het was lekker" zei Shawn. "Inderdaad" zei Charlie toen. Toen Nancy en ik klaar waren pakten we de ijsjes. Het waren cornetto's. Na het eten gingen we film kijken.we keken 'lilo en stitch'. Dat was een van Nancy haar favo films.
Toen de film was afgelopen moesten Shawn en Charlie weer weg. "Doei." Riepen Nancy en ik in koor. "Doei." Zeiden Shawn en Charlie. Charlie liep alvast naar de auto en Nancy ging binnen opruimen. Er stonden veel bakjes waar popcorn en chips in hebben gezeten. Toen wilde Shawn wat tegen mij zeggen: "uhm, Meagan, weet je nog dat ik jou in het zwembad wat wou vertellen?" Begon hij. Ja, dat weet ik nog. "Nou uhm, wat ik dus eigenlijk wilde zeggen is....." hij stopte. Wat wilde je vertellen Shawn? "Ik wou je zeggen dat....

Dat was alweer hoofdstuk 13! Thx voor de meer dan 150 reads! ❤️❤️❤️ nieuwe hoofdstuk komt hopelijk binnenkort.

Coma... (ft. Why don't we & Shawn Mendes)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu