Oameni noi

13 0 4
                                    

Bună! Mă numesc Alexa și am 16 ani. Sunt clasa a 10-a la științe sociale. Am un frate mai mare care are 22 de ani. El e acum la facultate și s-a mutat la Brașov. Eu locuiesc în București alături de mama mea. Tatăl meu a plecat pe când eu aveam 3 ani. Nu prea știu nimic de el. Știu doar că el lucrează în New York și îi merge foarte bine și îmi trimite în fiecare lună o sumă mare de bani. Chiar nu știu nimic de el și îmi e bine. Am o mamă și îmi ajunge. De iubire ce să zic,nu am iubit,dar îmi place de un tip care e cu 2 ani mai mare ca mine,Nicolas,un tip foarte frumos de a 12-a. Eu locuiesc cu mama într-o casă modestă din București. Chiar dacă mama câștigă foarte bine din meseria ei,lucrează la o firmă,noi am decis să nu locuim la o casă prea mare sau sofisticată. Casa mea are 3 dormitoare,o baie,o sufragerie,bucătăria și o curte mică.

Într-o săptămână încep școala. Într-un fel mă bucur pentru că o să-mi revăd prietenii,dar faza nașpa e că o să am de învățat, teme și trezitul devreme. Mă trezesc și îmi fac rutina zilnică și mă duc la masă.

M:Bună dimineața,draga mea!
Eu: 'Neața,mamă! Ce faci bun de mâncat?
M: Niște clătite.
Eu: Preferatele mele.
M: Știu,știu!
Eu: Dacă nu tu,cine?!
M: O mai ții minte pe prietena mea,Camelia,din Iași?
Eu: Sigur! E o femeie drăguță.
M: Ea e avocat și a fost angajată aici la firma mea.
Eu: Super! Se mută aici?
M: Da! Treaba e alta...
Eu: Care?
M: Nu are casă și momentan trebuie să stea la noi.
Eu: Nu e bai. Mie îmi place de ea.
M: Mă bucur! Dar nu va veni singură.
Eu: Vine cu soțul ei?
M: Nu,vine cu fiul ei.
Eu: Aha.
M: Apropo,să nu o întrebi de soțul ei.
Eu: De ce?
M: Pentru că a murit într-un accident de mașină.
Eu: Îmi pare rău! Nu o să zic nimic.
M: Ok.
Eu: Când vin?
M: Mâine.
Eu: Bine. La ce oră?
M: Ei sosesc în gară la ora 13:00. Mă duc să-i iau și tu ne aștepți acasă.
Eu: Bine.
M: Trebuie să plec la muncă.
Eu: Spor la muncă! Pa!
M: Pa!

Alexa povestește

Mama a plecat și eu sunt iar singură acasă. Mă uit pe net,dar nu e nimic interesant. Mă gândesc să o sun pe Eliza să văd ce face.

— convorbire telefonică —

Eu: Hei!
E: Hei!
Eu: Ce faci?
E: Stau,tu?
Eu: Mă plictisesc.
E: Asta e starea ta naturală.
Eu: Știu! Vrei să ieșim?
E: Sigur,la cât?
Eu: Pe la 16:00?
E: Bine,ne vedem în parc.
Eu: Bine,pa!
E: Pa!

— convorbire telefonică —

Mai stau pe laptop și după mă pregătesc. Mă îmbrac într-o pereche de blugi rupți și un tricou negru. Se face 15:45 și mă pregătesc să plec. Îmi iau telefonul, căștile,cheile și banii. Mă încalț într-o pereche de adidași și plec. Ajung în parc și după 2 minute ajunge și Eliza.

E: Bună!
Eu: Bună!
E: Cum ești?
Eu: Destul de bine,tu?
E: Super! Marco e un dulce.
Eu: Știu,mi-ai mai spus de o mie de ori.
E: Eh,nu fi geloasă.
Eu: N-am de ce.
E: Și ia zi,cum mai e...mai ești singură?
Eu: Tot singură doar mă știi.
E: Fă-ți gagic.
Eu: Vreau,dar nu pe oricine.
E: Lasă-mă cu Nicolas al tău.
Eu: Nu e al meu,în fine. Mâine se mută o prietenă a mamei la noi.
E: Interesant.
Eu: Are și un fiu. Sigur e un țânc de 10 ani care mă va sâcâii la cap.
E: Nașpa.

Am mai stat de vorbă și ne-am mai plimbat. A trecut timpul și la 19:30 am plecat acasă. Pe la ora 21:00 apare mama. Ne punem la masă,mâncăm și după pe mama o sună Camelia. Termin de mâncat și ele termină de vorbit.

Eu: Ce a spus?
M: Mi-a spus că și-au pregătit bagajele și mâine apar pe la vreo 12:30.
Eu: A ok.

Plec de la masă și după mă duc să mă culc. Pe la 08:30 vine mama la mine și mă trezește.

Eu: Ușor mamă,cât e ceasul?
M: E 08:30.
Eu: E devreme.
M: Nu,nu e! Trebuie să facem aranjări.
Eu: Mama,stai calmă. Nu e de parcă vine președintele la noi.
M: Trebuie să facem cumpărături,să luăm gustări și casa să fie aranjată.
Eu: Cu tine casa e mereu aranjată.
M: Cu tine nu!
Eu: Dacă nu eram eu,tu nu mai aranjai casa.
M: Gata vorba și hai la cumpărături.

M-am pregătit. Mi-am luat o pereche de pantaloni lungi și un tricou scurt și am mers la masă. Am mâncat repede și după am plecat la cumpărături. Mama are permis,deci,are și mașină. Am stat pe la magazin o oră și mama a cumpărat aproape tot magazinul.

Eu: Mama!
M: Da?!
Eu: Nu crezi că ai cumpărat multe?
M:  Nu,cred că am uitat ceva.
Eu: Nu! Ai luat multe.
M: Pentru musafiri niciodată nu iau multe.
Eu: Exagerezi...

Am făcut puțină curățenie și timpul a trecut. S-a făcut 12:00 și mama s-a pregătit să plece la gară.

M: Să nu pleci nicăieri și să nu aduci pe nimeni. Și să nu stai cu muzica la maxim și să ne deschizi ușa ai înțeles?! Și să vorbești frumos.
Eu: Am înțeles, boss!

Stăteam pe telefon și vorbeam cu Eliza când s-a auzit soneria. Închid telefonul și deschid ușa ușor și încerc să fiu o gazdă bună. Când deschid ușa era mama,Camelia și un tip. Mamă,mamă ce bucată. E aproape cu un cap mai înalt ca mine. Eu am 1.75 deci el are lejer 1.85. E frumos tipul,dar Nicolas e mai frumos.

C: Bună,Alexa!
Eu: Bună! Ce dor îmi era de tine.

Camelia îmi e ca o prietenă+că mi-a spus să nu-i zic dumneavoastră sau chestii de genul. Mă desprind din îmbrățișarea lungă cu Camelia și după îl văd pe tip cu un zâmbet,cred că râdea de mine...

M: El e Andrew.
Eu: Bună! Mă numesc Alexa!
A: Bună!

Și îmi întinde mână. Mergem în sufragerie și stăm de vorbă.

M: De mâine începi să lucrezi.
C: Sper să mă descurc.
M: Te vei descurca.
A: Ești cea mai bună,mamă!
C: Mulțumesc!
M: Deci,Camelia tu vei dormi în camera din capătul holului și tu Andrew vei dormi cu Alexa în camera ei.
Eu: Ce?

Bună,dragilor! Sper să vă placă. Mă puteți susține cu un like și să-mi citiți poveștile. Spor la citit!

M-am schimbatUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum