Alice's secret

868 27 19
                                    

When good meets bad

He is the badguy and she is the good girl

*

Alice Montenegro een typische nerd zoals uit de bekende cliché films.

Ze haalt goede cijfers, een model leerling, lievelingetje van de leraar.

Maar boven dat al het mikpunt van de pesterijen. Achter haar typische glimlach lach schuilt zo veel meer.

Ze is dan ook absoluut blij wanneer haar moeder een baan heeft gevonden in het bekende Newyork en ze tijdelijk gaan intrekken bij haar tante en neef.

Ondanks het zware verleden kan ze hier de draad weer oppakken en haar pijnlijke verleden achter zich laten.

Maar het lot heeft iets heel anders voor haar in petto.

Ontmoet Jason Woods de typische cliché player en populaire gast. Elke jongen wilt hem zijn & elk meisje wil hem.

Met een uitzondering: Alice Montenegro. Het is direct haat op het eerste gezicht. De ene irritatie volgt na de andere.

Maar verschillen ze daad werkelijk zo van elkaar als ze denken ?

Copyright 2014

MijnWens_

Yaayy dit is een verhaal dat ik al heel lang wou schrijven :D maar niet deed omdat ik simpelweg geen tijd of zin had laat je mening achter van hoe je dit lijkt. En vergeet natuurlijk niet om op die mooie gele ster te klikken ;) gehehe

DIT VERHAAL IS COPYRIGHT

Dat houdt in dat niks uit deze opgave zonder mijn toestemming in welke vorm dan ook gepubliceerd mag worden. Niks is met opzet overgenomen & als iemand iets hier uit over neemt kom ik je personelijk diep in de nacht halen. Dus niet stelen want dat is niet koewlll ;) ik denk dat de boodschap nu wel duidelijk is.

WARRING: dit is maar een klad op wattpad dus er zullen veel spel en taal fouten inzitten maar die zullen allemaal verbeterd worden, ooit

Dat was het dan, Daaggg *blaast jullie kushandjes toe

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Aug 04, 2014 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Alice's secretWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu