Bölüm şarkısı:Akın-Seni çok seviyorum.
Herkes mutlu değildir!
Tülin...
...
"Ah! Hayal"dedi. Genç kız kızgınlıkla şuan öğretmeninden onun yüzünden azar işitiyordu! Neden mi? Hayal hanım kendi ödevini genç kızınkiyle değiştirmişti! Ve şuan karşısındaki ellili yaşlarda top sakallı ve göbekli öğretmenden azar işitiyordu!
Yaşlı öğretmen "Bu nasıl bir ödevdir yavrum resmen benimle dalga geçmişsin!"dedi. Yaşlı öğretmen sert sesiyle mesleği gereği sert olmak zorundaydı.
Eflal şirince gülümseyip, yeşil hareleriyle öğretmenine masumca bakıp, "Özür dilerim öğretmenim."demişti.
'Hocam'demiyordu. Bir keresinde bir öğrenci hocam demiş yaşlı adam ise kızgınlıkla bağırarak "Hoca camide olur ben sizin öğretmeninizim!" demişti.
O saatten sonra kimse çıtını çıkarmamıştı.Yaşlı öğretmen gözlüklerinin ardından sinirle baktı.
"Çık dışarı!"dedi.
Eflal kendisine eğlenen bakışlarla bakan sınıf arkadaşlarına öldürücü bir bakış attı.
Homurdanarak çıktı sınıftan genç kız "Sana bunu ödeteceğim Hayal hanım"dedikten sonra sınıf kapısının tam ortasındaki cam bölmeden öğretmenine kısa bir bakış atıp, sinirle kaşlarını çattı. "Adamın bir değil birbuçuk ayağı çukurda hala masum bir kızın ahını alıyor. Yahu!"diye homurdandı ince nazenin sesiyle genç kız arkadaşına çok sinirlenmişti bu yaptığı çok aptalca diye geçirdi içinden genç kız bir süre sonra zilin çalmasıyla sınıflar boşalmaya başladı.
Yaşlı öğretmenin sınıftan çıkmasını bekledi genç kız çıktığında ise sinirle sınıfın içine girdi.
En arkada oturan kendine korkulu gözlerle bakan arkadaşına en iyilerinden bir öldürücü bakış attığı gibi hızla yanına vardı.
Sinirinin aksine büyük bir sakinlikle "Hayal!"dedi.
İçindeki sinir adeta fokurduyor ensesindeki yılan tıslıyordu!Hayal korkuyla dişlerini dudaklarına geçirdi. Sonra açıklama gereği duyarak konuşmaya başladı genç kız "Benim canım arkadaşım bak şimdi babamı biliyorsun bir öğretmen olduğu için lanet olsun ki her gün ödevlerimi kontrol eder."detip, mahçup bir ifadeyle gülümsedi. "Bende Berkecan'la buluştuğum için ödevimi yetiştiremedim."dedi.
Yani açıkça "Sevgilimle buluşacaktım ama ödevimi yapamadım babamdan azar işitmemek için senin ödevini aldım."diyordu.
Eflal sinirle elini sıraya vurdu sıradan çıkan tok ses kulak tırmalayıcıydı genç kız bir an yüzünü buruştursada geri düzeltti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇÖPÇATAN|TEXTİNG
Romance*** Yazar:Tülin Bilir Profilim:Love_e_a_asil ©tüm hakları saklıdır