Kapitel 19

473 11 0
                                    

💢Filippas Perspektiv💢

Jag stod utanför kicks och väntade på Omar som skulle hämta upp mig här. "Damn" hörde jag bakom mig och fick se Omar komma gåendes emot mig, "trodde inte du skulle vara så snygg" Sade han och kramade om mig, "det är ju inte ens några speciella kläder" sade jag och han log, "jag vet men du är jävligt snygg i allt du har på dig" sade han och jag kände hur mina kinder brände och han log och lämnade en puss i min panna. " ska vi gå?" Jag nickade och vi började gå emot en resturang.

Vi skrattade mestadels under hela kvällen, under middagen, på vägen hem, när vi skulle sova. Morgonen därpå vakande jag upp bredvid en Omar hemma hos mig. "Vakna" mumlade jag och pussade han på munnen, han log och kramade om mig, "om jag inte vill då?" Frågade han och jag log, "jag tvingar dig" sade jag och han log och blundade igen. "Jag pussar inte dig mer då" sade jag och han öppnade direkt ögonen,

⚜Nästa Morgon⚜

Jag vaknade av mig själv och fick direkt minnen från igår.  Omar hade varigt så romantiskt och snäll. Jag gick upp ur sängen och hörde sedan någon mumla bakom mig. Jag vände mig om och såg Omars berkymmrande ansikte. Jag fnissade lågt och han öppnade sina ögon. "Så får du inte säga" Sade han och jag log, "joho da" jag satte mig upp och gnuggade mig i ögonen, "vad ska vi göra idag?" Frågade han och jag ryckte på axlarna, jag kollade min termometer som fanns i mitt rum, den visade att det var 28 grader ute, "vi kanske kan sola?" Sade jag och han nickade, "blir perfekt" sade han och drog ner mig i sängen igen.

Vi satt ute i varsin solstol, jag i bikini och han i badshorts, och njöt av värmen som stekte på oss. "Jag längtar så mycket till USA." Sade han och jag log, "vem gör inte. En hel herrgård för fyra ungdomar utan vuxna, klart du längtar" sade jag och han log, "då har ja mer tid att spendera med dig, plus jag tror inte det finns så mycket fans där," mumlade han och jag log. "Men ja älskar våra fans ändå," lade han till snabbt och ja skrattade, "det tror ja säkert"

King Of The RadioWhere stories live. Discover now