Грабнах торбата която бях нагласила по-рано през деня и се отправих по коридора към конюшните ,като внимавах някой да не ме забележи. Бях облякла кожен панталон с ботуши почти до коляното , бяла риза и коресет отгоре, като си бях сложила и дълго наметало с голяма качулка. С това облекло щеше да ми е много по –удобно , от колкото с тези глупави рокли. Излезнах на двора и внимателно се придвижих към конюшната като се движех плътно до стената . Двама стражи преминаха по паветата, но аз успях да се скрия зад едно буре с вино и те отминаха без дори да заподозрат , че съм там . Успях да стигна незабелязано до целта си и влезнах навътре в конюшните.Беше тъмно ,само две лампи светеха по средата . Стъпвах бавно , конете се хранеха спокойно и почти не отразиха присъствието ми. Доближих се до бокса на коня, където се намираше прозорчето,оглеждайки се за Амадео , но никъде не го виждах.
Изведнъж той изкочи пред мен и ме сграбчи , поставяйки пръст на устните ми в знак да замълча. Гледах го право в огнените очи , които бяха напрегнати и неспокойни, но в същото време игриви и закачливи. Той отметна погледлед на страни , което ме накара да погледна през големите прозорци . Там се видяха сенките на няколко стражи, които обикаляха наоколо.
- Трябва да сме много тихи и бързи..- прошушна тихо той, аз не отговорих, а кимнах леко с глава в знак на съгласие.
Той ми направи знак с глава да мина напред и влезнах в бокса на коня, който беше завързан и потропваше нервно с преден крак , след което изцвили . Когато и Амадео влезе, коня започна да се успокоява.
- Там има някой ..- чуха се гласовете на стражите.
Аз погледнах притеснително към Амадео . Той ме сграбчи в прегръдките си и ми направи знак да мълча. Беше толкова силен и мъжествен. Всеки мускул от тялото му се напрягаше , като ту се стягаше, ту се отпускаше. Дишаше равно и спокойно, за разлика от мен.
- Има ли някой ? – мъжът застана на прага на врата и заогледа наоколо.
Аз се ококорих и погледна в блестящите очи пред мен. Ако ни хванеха това щеше да бъде края и за двама ни. Той се загледа дълбоко в очите ми , след което ме дръпна рязко и устните му тутакси се долепиха до моите. Целуна ме страстно и завладяващо, не знаех как да реагирам , и просто се оставих. Конят изпръхтя. Тогава стажата се приближи леко , Амадео беше сгръб към него и това не позволяваше да бъда видяна. Когато видяха ,че това е той , тихо се оттеглиха и никой не каза нищо. Чак като излезнаха на вън заговориха.
DU LIEST GERADE
Бялата Кралица
FantasyВече 18 години в земите Амириа , властва крал Галимер и съпругата му Мордиана - вещица ,овладяла черната магия. Храбрата и красива Айра , е изправена пред проблеми от които зависи съдбата й. Тя се забърква в големи неприятности ,които ще доведат до...