Třetí část

349 15 0
                                    

Hned jak jsme s Ari dopili pití šli jsme k nám.,,Ahoj"pozdravili jsne s Ari kluky.,,Ahoj"pozdravili.Šli jsme do pokoje a Ari šla hned do ledničky(ano,mám v pokoji ledničku).,,Tak jaký to je s Blakem?"zeptala jsem se jí.,,Je úžasný a co ty líbí se ti někdo?",,Asi ano,ale on má oči pro jinou",,Kdo to je?",,Corbyn",,Tvůj a tvýho bratra nejlepší kamarád?",,Ano",,Ten co ma oči jen pro Christinu?",,Ano",,Tak to je špatný,ale víš co ?Půjdeme do baru a vezmeme i kluky a odreagujeme se,Dobře?",,Dobře",,Tak pojď jdem se jich zeptat",,Hej kluci!",,Noo?",,Jdete s náma do baru?",,Jo",,Tak za dvacet minut tady"

PO DVACETI MINUTÁCH
,,Jsou tady všichni?",,Ano",,Tak jdeme"Už jsme v baru a já jsem zustala s Ari.Začala hrát naše oblíbená písnička a my jsme šli hned tančit.Najednou jsem viděla Corbyna jak líbá nějakou holku.Píchlo mě u srdce a najednou jsem zahlédla Daniela a dostala jsem nápad.Daniel se mi vždycky líbil a teď se mi hodil k mému plánu.Chtěla jsem říct Ari,že jdu za Danielem,ale ona se bavila s nejakym klukem tak jsem jí nechala.,,Ahoj zlatoo"zasmála jsem se na Daniela.,,Ahoj Ren,kolik si toho vypila?",,Tolik aby jsem udělala tohle"hned jak jsem to dořekla tak jsem ho políbila.Hned začal spolupracovat.Pak jsme šli nahoru a dál už víte jak to bylo.

RÁNO
Strašně mě bolí hlava.Hned jak jsem otevřela oči všimla jsem si,že nejsem u sebe v pokoji a že neležím sama.Když jsem otočila hlavu na osobu vedle sebe lekla jsem se a spadla z postele a tím jsem vzbudila Daniele.,,Au",,Co tam děláš?"jsem ráda za to,že ta peřina spadla i se mnou a mám jí na sobě.,,Nic jen si tady sedím"zasmála jsem se.,,Dobře"zasmál se taky.,,Nezvedej se"zařvala jsem na něj,když se chtěl zvednout.,,Proc?",,Podívej se pod peřinu",,Pockat,my jsme spolu spali?",,Ano",,Lituješ toho?"zeptal se.,,Ne",,Dobře,tak já se jdu ustrojit,aby na nás tady někdo nenašel",,Dobře"Hned jak zalezl do koupelny jsem se začala strojit.Když jsem se ustrojila a odešla dolů.Uviděla jsem Ari jak leží na zemi a Jacka na pultu kde se nalévá alkohol.Šla jsem je vzbudit a počkali jsme na Daniela a pak jsme odešli.

---------------------------------------------------------
Ahoj,omlouvám se za chyby a doufám že se vám díl líbí.

Jak dlouho kluky poslouchate?

Pája😀

Jonahova mladší sestřička(Why Don't We fanfiction)Kde žijí příběhy. Začni objevovat