Бяха общо четирима, бих могла да се справя с тях , но реших да не рискувам. Въпреки това не свалих лъка.
- Кои сте вие? – попитах.
- По скоро, ти коя си ? – друг женски глас , който идваше от дървото над мен ,заговори.
- Името ми е Айра...
- И какво търсиш в нашите земи ,Айра? – отново същият глас ме попита, като звучеше неблагосклонно към мен.
- Изгубих се.. и дори не знам къде се намирам...
- А къде отиваш? – попита ме първоначалният женски глас.
- На север, отвъд планините ... има една къща...
- Изоставената къща? – в дясно от мен се чу трети глас, но вече идващ от мъж. - Какво ще търсиш там?
- Не ми отговорихте на въпроса?! – сопнах се аз, въпреки че не бях в позиция да го правя, тъй като ме превъзхождаха числено.
- Извинявай, не се представихме ... Ние сме скитниците... – каза жената която бе пред мен и направи крачка напред.
На лицето си имаше кърпа която прикриваше лицето й .Имаше дълги руси коси, спускащи се свободно по гърба й . На раменете й бяха наметнати с кожа от някакво животно,а под нея облечена с тукина през кръста на която минаваше колан със закачени ножове. Имаше ботуши до коленете и кожен клин. В дясната си ръка държеше копие.
- Името ми е Азарна. – представи се тя. – Ела ,ще останеш при нас тази нощ ,а утре ще ти помогнем да стигнеш до къщата.
Аз свалих лъка си. И въздишах.
- Но Азарна... ние не я познаваме..- момичето от дървото проговори отново.
- Не мисля ,че ще ни навреди! – извика рязко тя – Последвай ме.
Аз дръпнах юздите и Ая потлегли бавно след нея. Момичето от дървото скочи на земята и изруга.
Аз се обърнах и видях ,че е с червени коси и също има кърпа пред лицето си.Всички заедно с нея ,тръгнаха след нас. Спряхме се на някаква голяма поляна на края на гората , където имаше огън и палатки. Още две момичета,ни посрещнаха които също бяха с маски. Аз слезнах от коня си и го завързах за дървото до другите коне .
Те се събраха и започнаха да си говорят нещо, двете момичета се отправиха някъде из гората , а отаналите се доближиха към мен.
ESTÁS LEYENDO
Бялата Кралица
FantasíaВече 18 години в земите Амириа , властва крал Галимер и съпругата му Мордиана - вещица ,овладяла черната магия. Храбрата и красива Айра , е изправена пред проблеми от които зависи съдбата й. Тя се забърква в големи неприятности ,които ще доведат до...