Als we bij het strand staan schreeuwen Paris en ik.
'Vandaag is het eindelijk de dag!'
'Onze eerste singels!!!' Schreeuwen we in koor.We begroeten de beveiligers en lopen naar binnen.
'AAH Paris en Skyler!! Kom snel dan kunnen jullie de visagie in!'
We lopen achter de man aan.'Dus elke keer als Paris hier kwam had ze een jurk aan.
En Skyler daarentegen had een joggings broek aan!''Show ze de outfits!' Schreeuwt ene andere vrouw.
De styliste komt aangelopen met een jurk hij houd het voor Paris haar lichaam.
'Ja deze wordt het!' Schreeuwt een andere vrouw.Dan komen ze terug met een broek en een topje en een heuptasje.
'Ja dit wordt hem ook!' Ik lachen want de outfit is ook echt iets wat ik aan zou doen.We kleden ons om en Jayden's mond valt open.
Ik geef hem een zoen en loop door.
Mijn haren worden gekruld en mijn make up blijft neutraal.Jayden komt terug in een zwarte spijkerbroek en een geel shirt.
Ik glimlach en kijk naar Paris die ook klaar is.Ik loop backstage en iedereen is daar.
Inclusief Bts en Shawn.
Ik kan Shawn niet aan kijken en loop langs hem.Ik begroet de jongens van Bts nog even en loop door.
Als Paris en ik eindelijk klaar zijn met zingen gaat Bts zingen.
Paris en ik zijn allebei army dus besluiten we te gaan kijken.
We schreeuwen mee met de jongens.
Als de hele dag achter de rug is gaan we terug naar het hotel.Morgen gaan we weer terug naar het internaat dus een goede nachtrust is wel nodig.
* time skip volgende ochtend *
Ik word wakker naast Jayden.
Ik besluit hem wakker te maken door zacht te zingen in zijn oor.
Als hij eindelijk wakker wordt wrijft hij in zijn ogen.'Goeiemorgen!' Zegt hij met een ochtendstem.
'Goeiemorgen luiaard ik heb je koffers al ingepakt!'
'Dankje dat had je niet hoeven doen hoor Skye!'
Ik glimlach en schuif de koffers naar de voordeur.Als Jayden ook klaar is met aankleden komen Paris en Mason ook naar de woonkamer.
We ploffen met z'n allen op de bank.'Beste vakantie ooit!' Schreeuw ik.
'Ik hou van je Skyler!' Schreeuwt Jayden en hij geeft me een zoen.Als er iemand op de deur klopt zie ik dat het mevrouw stone is.
Ik open de deur.
'Dag Skyler deze meneer en ik nemen jullie koffers mee die worden gelijk gebracht naar het vliegveld dan kunnen we straks gelijk door naar het vliegtuig!'
Ik geef de koffers met een glimlach en loop weer Naar de rest.'Over een uur gaan we weg!' Zeg ik tegen de rest.
Als het uur voorbij is lopen we naar de lobby.
Met mijn rugzak op mijn rug spring ik op Jayden's rug.
Ik glimlach en Jayden loopt rustig door.Mevrouw stone probeert iedereen te verzamelen en tellen. Als alles eindelijk klaar is mogen we eindelijk de bus in.
Na het inchecken gaan we naar het vliegtuig.
Ik zit naast het raam en naast mij zit Jayden.Ik leg mijn hoofd op Jayden's schouder.
Ik sluit mijn ogen en luisterend naar de muziek van mijn oortjes val ik in slaap.'Skyler we gaan zo landen wordt wakker!' Jayden schud me langzaam heen en weer.
Ik wrijf in mijn ogen en kijk uit het raam.
Het is al donker buiten.
We lopen met z'n allen het grote vliegveld uit en gaan met de bus naar school.We maken zoals gewoonlijk op de helft een tussenstop.
Paris , Mason en ik besluiten wat te eten gaan halen Jayden blijft in de bus.'Mason wat vond je van de vakantie?' Vraag ik lachend aan hem.
'Ik vond het leuk vooral omdat ik je beter heb leren kennen Skye!'
'Al een relatie?' Paris en mason kijken elkaar met een rood hoofd aan.
We rekenen net af als we buiten een harde knal horen.
JE LEEST
Wear the rules || Badass part 2
Teen FictionDit is het vervolg van Badass. Dit boek speelt zich af in LA Amerika maar ik schrijf het in het Nederlands. Wat gebeurt er als het festival afgelopen is en ze allemaal terug naar het internaat moeten? Skyler wil graag een nieuwe start nu iedereen...