1

51.7K 526 562
                                    

- Pierdol się! - krzyknęłam do mamy. Otworzyłam laptop i weszłam na stronkę, którą poleciła mi Kate: seks.ból.com

Zalogowałam się. Zauważyłam jedno ogłoszenie.

" Pan23:

Traktuje szmaty jak zwierzęcia, która będzie chodziła na kolanach, ze smyczą na szyi, z doczepionym do dupy ogonem. Picie, jedzenie z miski, spanie w kojcu i aportowanie.

Lubi być poniżania, bita, gwałcona.
Jestem bardzo skrupulatny. Będę karał na najmniejsze przewinienia.

Mocne bicie po gębie, plucie w twarz, spluwanie do ryja, ciągnięcie i szarpanie za włosy.

Torturowanie, zapinanie klamer, zakuwanie w kajdany, kneblowanie, unieruchamianie, mocne zaciski na suty.

Naciskanie na cycki i cipę, wylizywanie stóp. Mocne bicie szpicrutą, pasem, mokrą szmatą, pejczem, trzciną i kijem bambisowym.

Walenie kutasem, długim dildo, drylowanie, wsadzanie do oporu, do potoku śliny i wymiotów. Oblizywanie kutasa po analu. "

Napisałam do niego. I tak moja mama ma mnie gdzieś.

Twoja: Witam. Jestem zainteresowana Pana ogłoszeniem.

Pan 23: Wyślij zdjęcie i twoje informacje o tobie. Choroby lub coś.

Twoja: Mam na imię Emily. Mam 18 lat, brunetka, brązowe oczy. Mieszkam w Las Vegas.

Pan 23: Słodka

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Pan 23: Słodka.
Ja mam na imię Ryan. 22 lata, blondyn, zielone oczy. Również mieszkam w Las Vegas. Chcesz być moją suką?

Twoja: Chce Panie.

Pan 23: Jutro u mnie. Podpiszesz się.

Twoja: Dobrze, Panie.

* Następnego dnia *

Pod domem mojego Pana bardzo się stresowałam. Zgodnie z umową ubrałam obcisłą sukienkę, nie ubierając bielizny.

Mama jak zwykle pieprzy się z jakimś facetem, więc będzie mnie miała gdzieś.

Drzwi otworzył mi Ryan, ale przystojny!

- Właź. Zgodnie z umową, podpisz się tu. - powiedział gdy siedzieliśmy już w kuchni.

Podpisałam.

- Od teraz jesteś moja.

Wyszedł, a następnie wrócił z obrożą, smyczem i ogonem.

- Ściągnij sukienkę i klęknij przede mną.

- A-ale teraz? Panie...

- Już. - powiedział.

Zrobiłam to co kazał. Założył mi obrożę, smycz zapiął i włożył mi ogon.

- Idziemy teraz do pokoju. Za karę.

Klęcząc szłam na górę. Super! Normalnie super ze mnie Uległa.

- Z tego powodu, że to twój pierwszy raz, to będzie 15 mocnych klapsów pasem i do północy klamry ma sutki.

Po otrzymaniu kary, Pan postanowił się ze mną pobawić. Po tej "zabawie" pocałował mnie w czoło.

- Chodź, obejrzymy film o uległości.

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Sep 28, 2018 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

BDSMOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz