~4~beyaz atlı prensim geldi

427 26 7
                                    

multimedia eylül :D:D

Uçaktan inmiştik.babamın satın aldığı villaya gittik.villanın bir kaç metre uzağında bar vardı ve bu çok işimize gelicekti.kendi odama çıkıp eşyalarımı yerleştirdim duş alıp üstümü değiştirdim.altımda mavi kısa şortum üstümdede şeker pembe bir tişört vardı.kapıdan çıktım amann çıkmaz olaydım bu meteor yine üstünü giymemiş ya.

"mert ayısı üstünü neden giymiyorsun?"

"çok sıcak kızım bu sıcakta mı giyicem?hem böye sen daha cok seviyosun."o adi gülüşünü yaptı.ölûp bitiyorum şunun gülüşüne.

"aa hayır ne alakası var git üstünü giyin hemen."

"tamam tamam giyiniyorum.hm ama bu kokuda ne?"dedi ve bana yaklaştı ve saçlarımı kokladı kötümü kokuyordum yoksa.

"ben mi kokuyorum?"dedim üzüntüyle.

"evet"dedi ve güldü benim suratım düştü."ama güzel bir koku hmm bebek gibi kokuyorsun"dedi sırıtarak evet dalin kullanıyordum ve bu koku onun hoşuna gitmişti.

"evet dalin kullanıyorum hoşunamı gitti?"dedim gülüp ona bakarak "evet aslında çok güzel kokuyorsun her an üstüne atlıyabilirim ufaklık"dedi "pislik!!"diye cırladım çok bağırmış olmalıyım ki eli hemen kulağına gitti ve mızıklanmaya başladı dediklerini tam anlamıyordum bu yüzden arkamı dönüp gittim.mutfağa inmiştim.yemek hazırlamaya başladım.imkansız olduğunu anlayınca dışardan pizza söyledim.pizzalar gelmişti masaya bırakıp bizimkileri çağırdım ikiside oflayıp geldi.sanki çok umrumda iyi gelmeyinde aç kalın hepsini ben yerim nihahaha ikiside sandalyelere geçtiler.kapı ziliyle ayağı fırladım ve kapıyı açtım karşımda tanımadığım iki yakışıklı çocuk vardı.

"buyrun kime bakmıştınız?"

kumral olan cevap verdi "şey biz mertin arkadaşlarıyızda onu görmeye geldik."

"aa tabi buyrun içeri gelin"çocukları içeri aldım mert hemen ayaklandı.

"berke,deniz nerden çıktınız siz?"

" yanında iki kız olduğunu öğrenince hemen geldik"

"hey çocuklar ağır olun deniz senin esleme ne oldu lan"

"ya abi ya hiç sorma terk etti beni or**pu seviyodum ben abi onu ya"

"üzülme koçum boşver"adının berke olduğunu öğrendiğim çocuk bana göz kırptı tabi bende hayvan gibi pizzayı yemekle meşkuldüm birden öksürmeye başladım.mert hemen telaşla bana su getirdi neden bu kadar telaşlandı ki?neyse bunları düşünecek zaman değil boğuluyom lan burda ben

"öykü iyimisin?"dedi canım dostum eylül beni düşünen tek kişi diyemicem çünkü herkez başıma üşüşmüştü.

"iyiyim ben tamam bir şeyim yok geçti."dedim ve ayağı kalkıp oturma odasına geçtim.yanıma berke geldi.ve oturdu

"iyi olduğuna eminmisin?"

"evet iyiyim bir şeyim yok sadece boğazımda pizza kaldı."

"peki öyle olsun.tam tanışamadık ben berke."

"bende öykü tanıştığımıza sevindim."

"bende.kaç yaşındasın eylül?"

"17.sen?"

"mertle aynı yaştayız"dedi yani 18 yaşında benden 1 yaş büyük neden yakışıklılar he büyük olmak zorunda.berke çok ilgimi çekmişti yoksa benimdemi beyaz atlı prensim gelmişti.

KISA OLDU BİLİYORUM ÇOK ÜZGÜNÜM.VOTELAMAYA DEVAM EDİN :ddd

sürpriz misafirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin