Episode 1

6 1 0
                                    

3 tahun kemudian .

scoups sedang menunggu kepulangan seseorang dan dia ternampak seorang wanita yang sangat cantik dan menawan dia melemparkan senyumannya yang paling manis kepada perempuan itu . Ya dia sangat merindui perempuan itu rindu teramat .

" Oppa i miss you " yerin berlari seperti anak kecil dan menghampiri scoups lalu memeluknya dengan penuh kerinduan

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

" Oppa i miss you " yerin berlari seperti anak kecil dan menghampiri scoups lalu memeluknya dengan penuh kerinduan .
" aaaa oppa pun rindu yerin " mencuit hidung yerin lalu tersenyum .
" oppa , omma dengan appa mana ? tak jemput yerin ke ? " yerin agak kecewa terhadap omma dan appanya kerana tidak menjemput kepulanganya .
" dah jangan sedih okay kan oppa dah jemput ni , omma dengan appa sangat sibuk yerin faham la sikit nae ? " scoups cuba menggembirakan adiknya yang lagi sedih .
" nae oppa , ermm oppa yerin lapar la yerin teringin nak makan ramen " yerin merengek seperti anak kecil  dengan menbuat gaya comelnya itu .
" yang ni oppa rindu ni dengan sikap manja adik oppa ni , okay jum kita balik oppa masak ramen nae . " kata scoups dengan senyuman manisnya .
" yeayy yahoo sayang oppa sesangat " yerin teramat gembira lalu memeluknya abangnya itu .

sesampainya dirumah scoups dan yerin menikmati ramen dengan penuh selera .

" oppa sekarang ni oppa kerja dekat mana ? "
" oppa kerja dekat syarikat kawan oppa muzium seni waeyo yerin tanya ? "
" muzium seni ? srs oppa ? oppa please bawa yerin pergi dekat tempat kerja oppa please please " yerin merayu dengan abangnya itu dengan menbuat muka simpati .
" demi adik kesayangan oppa ni esok oppa bawa tapi pukul 9:00 dah kena bangun kalau tidak oppa tinggalkan yerin sebab oppa-"  baru sahaja scoups mahu bicara tetapi yeri memotong pembicaraan abangnya itu .
" yang oppa tak suka orang yang lambat yerin dah tahu dan dengan perangai cerewat oppa tu "

akhirnya mereka bergelak tawa sehingga ia selesai makan .

pukul 9:00 pagi .

" oppa jauh lagi ke tempat kerja oppa tu ? " tanya yerin pada abangnya itu
" dah nak dekat dah sabar laa "

akhirnya mereka berdua sampai di muzium seni milik yoongi atau sebagai suga .

" annyeong suga " sapa scoups lalu bersalaman dengan suga .
" ehh scoups wait kau kenapa datang sini ? bukan ke kau tengah cuti sekarang ni ? "
" aku datang ni sebab adik aku ni nak tengok muzium seni dia memang minat dengan seni tak apa ke ? " soal scousp pada suga .
" adik kau ? mana adik kau ? "
" yerin sini oppa nak kenalkan kamu dengan seseorang " scoups memanggil yerin untuk kesini untuk memperkenalkan adiknya kepada kawan karibnya .
" hi choi yerin imnida " tunduk hormat lalu memandang muka  suga dengan lama . oh my god kacaknya kata yerin didalam hati
" oh hi kim yoongi imnida just call me suga salam perkenalannya " senyum .
" alamak dia senyum la wait wai adakah ini cinta yall wae aku malu ni " guman hati kecil yerin
" erm oppa yerin nak pergi toilet sekejap okay babaii " yerin berlalu pergi dan mencari toilet sedang matanya sibuk mencari toilet kakinya tersadung dan hampir terjatuh tetapi seorang namja menyambutnya lalu mereka berdua saling bertatapan yerin minta dilepaskan lalu tersenyum pada namja itu .

" maaf saya tak sengaja " yerin membetulkan rambutnya .
" err awak tak apa-apa ke ? " tanya yerin pada taehyung .
" saya tak apa-apa jangan risau thank you kerana tolong saya " senyum .
" sama-sama err nama saya kim taehyung panggil je tae " taehyung senyum , siapa yeoja ni cantiknya kata taehyung didalam hati .
" ohh choi yerin imnida actually saya tengah cari toilet tapi tak jumpa "
" awak cari toilet ? toilet dekat sana tu awak belok kiri terus jumpa "
" oh kamsahamida " tunduk dan berlalu pergi .
" choi yerin cantik namanya " puji taehyung .

TO BE CONTINUE

did he still keep his love for me ? Where stories live. Discover now