B35 Karım Kaçırıldı

1.4K 54 4
                                    

**BERKE'DEN**
Sabah erkenden kalkıp Diyarbakır'da ki şirketime gitmiştim. Karımın alışverişe gideceğini biliyordum ve izin vermiştim. Etrafımda düşmanım çok olduğu için korumalarımla gideceğimi biliyordu o adamları istemiyorum evresini çoktan geçmiştik.

Hayal ettiğim hayatı yaşıyordum. Seviyor, seviliyordum. Bir oğlum olacaktı bunu duyduğumda zaten kendime ait olan hastanenin koridorlarında bağırmışım. Büşra zor durdurmuştu. Oğlum oluyordu bu önemli bir mevzuattı. İlk üç ay kız olarak tahmin ediyorum diyen doktorumuz üç ayın tam bitiminde oğlumuz olacağını söylemişti. Kız olsa da aynı sevinci yaşayacaktım oğlan olsa da. Umarım bana benzer ve yakışıklı olur diye düşünürken ofisimde tebessüm ederken buldum kendimi. 

Elime telefonu aldım ve altı aylık hamile olan karımı aradım. Hamile olan herkes kaç aylık hamile olduğunu soruyorlardı büşraya, sonra ne zaman evlendiğimizi. Arkadaş çevresine zaten önceden nikahımız vardı diye bir yalan uydurmuştu Büşra. Babaannem ise Büşraya yaptığımı öğrenince şok olmuş tam bir hafta ne aramış ne sormuştu, bir hafta sonra aradığında ise güzel bir şekilde sövmüştü. Düzenli olarak kuzenim Gölge ile konuşuyorduk. O gün neden yaptığını sorduğumda şu cevabı almıştım.
~ Seni ele vermek istedim, cezanı çek, çek ki bir daha pis işlere bulaşma çocuğun olucak diye uyarmak istedim. Fakat sonra ben ne yapıyorum bu herif ile yediğim içtiğim ayrı olmazdı benim diye düşündüm. Yapamadım, seni ele veremedim.~
Bu ağır cümleden sonra o pis işleri bırakmış tamamen şirketler zincirime yönelmiştim.

Onunla aramızda ki soğukluğu gidermiş her gün mesajlaşıyor bazen de telefonla konuşuyorduk.
Saye, Gölge,Büşranın da bulunduğu bir WhatsApp grubu açılmış ve sürekli orada online oluyorduk.

Bunları düşünürken kulağımdaki telefon da aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen daha sonra deneyin gibi bir cümle kulaklarıma doldu, oraya odaklanmıştım. Tekrar numarasını çevirdim ve açmasını bekledim. Tekrar açan olmadı, endişeleniyordum ve eğer duymuyor geziyorsa gerçekten kızacaktım. Telefonumdan yanın da olan korumam Cengizin numarasını çevirdim. Bir kaç kere çaldıktan sonra açan Cengize konuşmasını beklemeden Büşra telefonumu açmıyor nerede diye sormuştum.

CENGİZ : Berke Bey çok özür dilerim ama Büşra hanımı bulamıyoruz.
BERKE: Anlamadım Cengiz ne saçmalıyorsun,  ta*** geçmenin sırası değil.
CENGİZ: Berke Bey Büşra hanım Berna hanımı starbucsta kahve içerlerken tuvalete gidiyorum dedi ve kalktı. Bekledik on dakika oldu yirmi dakika oldu ama gelmedi Berna hanım tuvalete gittiğinde kimseyi bulamadığını söyledi, patron sanırım kaçırıldı.
BERKE: Ulan siz ne işe yarıyorsunuz orada? ben sizi oraya neden diktim, Cengiz size dedim ki çok fazla düşmanım var eşime ve çocuğuma sahip çıkın. Bu nasıl sahip çıkmak Cengiz! Adımı söyle ve güvenlik kamera görüntülerini al belki de tuvalete gitmemiştir.

Bir yandan bağırıyor bir yandan hızlı adımlarla arabamı park ettiğim otoparka doğru yürüyordum. Telefonu kapattım ve daha hızlı yürümeye başladım. Koşar adımlarla arabama ilerliyordum.
Yaptığım kazadan sonra siyah mat Lamborgihinim hurda olmuştu. Bir miktar para vermişlerdi o verilen para ile yeni bir araba almıştım. Güzel bmwimin sol tarafına geçtiğimde kapıyı açmaya hazırlanırken kapının üstüne yapıştırılmış polaroit fotoğraf dikkatimi çekti dikkatlice baktığımda hamile olduğu gözüken birinin sandalyede arkada bağlanmış elleri dikkatimi çekti. Sağ ayağında ki B harfi dikkatimi çekti kalp içinde B olan bu dövme bizim iki ay önce yaptırdığımız bende de olan dövmeydi. Bu benim karımdı.
Etrafıma baktığımda kimseyi göremedim fakat arabamın bulunduğu konumda kameralar vardı. Şirketin güvenliğine yürüdüm.

Kamera kayıtlarından gördüğüm siyah giyinmiş bir adamdı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kamera kayıtlarından gördüğüm siyah giyinmiş bir adamdı. Hiç bir şekilde yüzü gözükmeyen bu adamın elinde benim çocuğum ve karım vardı.

Finale yaklaşalım mı? Lütfen fikirlerinizi hatalarımı ve beğendiğiniz yerleri yorum ile belirtin. Finalden sonra 2. Kitap gelsin mi? Bunları söyleyin lütfen finale az kaldı🙌

ELDİVEN (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin