BTS - Rm beszéde az Ensznél

834 138 7
                                    

2018.09.24.

Köszönöm Főtitkár Asszony, ENSZ ügyvezető igazgatók és minden kitüntetett vendég a világ minden részéről. A nevem Kim Namjoon, akit úgy is ismernek, mint RM, a BTS vezetője. Hihetetlen megtiszteltetés meghívva lenni egy ilyen eseményre, ami a mai fiatal generáció számára ekkora jelentőséggel bír. Tavaly Novemberben a BTS elindította a Love Myself kampányt az UNICEF-fel azon hitben, hogy az igaz szeretet saját magam szeretetével kezdődik. Partnerként működünk közre az UNICEF-fel a "Véget az erőszaknak" kampányban, hogy megvédjük a gyermekeket és a fiatalokat az egész világon az erőszaktól. És a rajongóink ezen kampány fő részeseivé váltak a tetteikkél és lelkesedésükkel. Igazán a legjobb rajongóink vannak a világon.

Szeretnék azzal kezdezni, hogy magamról beszélek. Ilsanban születtem, egy városban Szöul mellett, Dél-Koreában. Nagyon csodálatos hely egy tóval, dombokkal és még egy éves virágfesztiválja is van. Nagyon boldog gyermekkort töltöttem ott és csak egy átlagos fiú voltam. Akkoriban az éjszakai eget bámultam, csodálkoztam és a kisfiúk álmait álmodtam. Azt képzeltem, hogy szuperhős vagyok, aki megmentheti a világot. Az egyik albumunk intrója ezeket a sorokat tartalmazza: "A szívem megállt, amikor 9 vagy talán 10 lehettem."
Visszatekintve úgy gondolom akkor volt, amikor elkezdtem azon aggódni hogy mások mit gondolnak rólam és az ő szemükön keresztül kezdtem el saját magamat látni. Abba hagytam az éjszakai égbolt nézését, abba hagytam az álmodozást. Helyette próbáltam magam a leginkább olyannak formálni amivé mások alakítottak.

Hamarosan elkezdtem hallatni a hangom és mások hangját meghallgatni. Senki sem szólított a nevemen és én sem tettem. A szívem megállt és a szemeim összecsukódtak. Így tehát én, mi elveszítettük a nevünket. Olyanok lettünk, mint a szellemek. De volt egy álmom és az a zene volt. Volt egy kis hang bennem ami azt mondta: "Ébredj, haver, és hallgass a szívedre!" Azonban elég sok időbe telt mire meghallottam a zenét a nevemet szólítani. Még azután is, hogy eldöntöttem csatlakozom a BTS-hez sok akadály volt. Néhányan meglehet, hogy nem hiszik, de a legtöbb ember úgy gondolta, hogy reménytelenek voltunk és én néha egyszerűen csak ki akartam lépni.

De úgy gondolom, hogy nagyon szerencsés vagyok, hogy nem adtam fel teljesen. Biztos vagyok benne, hogy én, mi továbbra is így fogunk bukdácsolni és elesni. A BTS olyan előadókká vált akik, hatalmas színpadokon adnak elő és jelenleg millionyi albumokat adnak el, de én még mindigy csak egy átlagos 24 éves srác vagyok. Ha van bármi is, amit elértem az csak azért volt lehetséges, mert ott voltak mellettem a többi banda tag. És azon hatalmas szeretetnek és támogatásnak köszönhetően, amit a világ összes ARMY-ja adott.

És lehet, hogy tegnap elkövettem egy hibát, de a tegnap énje még mindig én vagyok. Ma az vagyok, aki vagyok az összes tévedésel és hibáimmal együtt. Holnap lehet, hogy egy picit bölcsebb leszek, és az is én leszek. Mindezen tévedések és hibák azok, ami én vagyok, létrehozva életem csillagképének legragyogóbb csillagait. Eljutottam odáig, hogy szeretem önmagam azért, aki vagyok, és azért, akivé remélek válni.

Szeretnék még egy utolsó dolgot mondani. Miután kiadtuk a Love Yourself albumjainkat és elindítottuk a Love Myself kampányt, elkezdtünk figyelemre méltó történeteket hallani a rajongóinktól világ szerte. Arról hogy, hogyan segítette az üzenetünk őket legyőzni a nehézségeiket az életben, és hogyan segítette őket saját maguk szeretetének elkezdésében. Ezek a történetek állandóan a kötelességünkre emlékeztetnek. Szóval tegyünk meg még egy lépést. Megtanultuk szeretni önmagunkat, most tehát arra buzdítalak benneteket, hogy hallasátok a hangotokat.

Mindannyiótokat szeretnékek kérdezni, mi a neved? Mi az, ami lázba hoz és mitől ver hevesebben a szíved? Mondd el a történeted nekem. Hallani akarom a hangod és a meggyőződéseidet. Nem számít, ki vagy, honnan jöttél, milyen a bőröd színe, a nemi identitásod, csak hallasd a hangod. Találd meg a neved és a hangod azáltal, hogy hallatod a hangod.

Én Kim Namjoon vagyok, valamint RM a BTS-ből. Idol vagyok és egyben előadó művész is egy koreai kis városból. Mint a legtöbb ember, én is számos hibát követtem el életem során. Számos botlásaim vannak és még több félelmem, de amennyire csak tudom, el fogom magam fogadni. És elkezdem szeretni önmagam fokozatosan, lépésről lépésre.

Mi a neved? Hallasd a hangod!

Köszönöm szépen!
~BTS - Rm~

Dolgok amiket minden ARMYNAK TUDNIA KELL (Hun)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin