7 глава

61 6 3
                                    

ГТКуки
Тъкмо да влезнем в самолета и чух някакъв познат глас зад мен да вика, аз се обърнах да видях кой е. Я виж ти кого виждам-Подсъзнанието ми беше прав това беше самият ПаркДжимин хич не искам да го виждам. Но какво по дяволите правеше тук? От къде знаеше че сме тук? Селин даже се стаписа а Шуга и Габи бяха със отворени усти само аз бях ядосан. Чим се доближи до Селин и я хвана за китката и я отръпна малко по настрани от нас но аз отидох близо до нея за да чия за какво си говорят.
Селин-Какво правиш тук?
Чим-Искам да си те върна обратно.
Селин-Ти не осъзна ли грешката си?
Чим-Осъзнах я и то отдавна.
Селин-Да знаеш че супер много ме нарани.
Чим-Знам, и съжалявам за абсолютно всичко. Искам да те попитам нещо.
Селин-Какво е то?
Чим-Селин ще се върнеш ли при мен?
Селин-Да, но при едно условие.
Чим-Ще направя всичко.
Селин-Искам да ми се закълнеш да не ми изневеряваш никога повече.
Чим-Заклевам ти се. Е приемаш ли?
Селин-Да.
Е аз пък не мисля така,аз отидох до него и му фраснах един.
Селин-Какво правиш Джънггук?
Куки-Не може той да те наранява а ти да му приемеш предложението.
Шуга-Джеон Джънг-гук спри да го удряш иначе аз ще се намеся, а ти отлично знаеш какво ще стане.
МинГаби-З-защо го у-удари?
Леле как можах да забравя че и малката е тук ама какъв батко съм само. Габи не обожава боят тя не е фен на тези неща а сега е свидетелка на бой, аз реших да се одръпна заради малката ще позволя на Селин да се вижда с него но ще ми казва всичко но сега тя ще дойде с мен колкото и да не му харесва на Джимин. Аз се изправих помогнах ѝ на онзи да стане и му прошепнах тези думи.
Куки-Само да разбера че си я наранил отново този път няма да ти се размине, ясен ли съм?
Чим-Да.
Аз се обърнах към другите обаче там видях само другата ми сестра.
Куки-Селин къде са Габи и Шуга.
Селин-Габи се разплака и Шуга отиде да я успокой.
Аз само поклатих глава в знак на добре чакахме ги поне от 2мин. а вече беше време да се качваме тъкмо седнах и тез двамата решиха да се появят и станах защото наистина трябваше да тръгваме със Селин но тогава Йонги реши да ни прекъсне ходенето към самолета.
Шуга-Извенете може ли за малко внимание.
Ама той какво прави пък сега? Това не спирах да се питам. И всички се събраха около нас.
Шуга- Искам да поканя едно специално момиче да дойде тук до мен.
И всички погледнах ме към Габи а тя седеше и тихо си пускаше сълзите и всички я подканиха да отиде до Шуга и тя отиде. Той се обърна към нея пригъна си едното коляно извади една малка кутийка и изрече тези думи.
Шуга-МинГаби Ви Мин, ще бъдеш ли моето момиче?
Тя седе и неможеше да повярва какво и се случваше в момента тя пусна няколко сълзи а Шуга щеше да се схване и затова всички и казахме...
Всички- Приеми,приеми!!!
Тя не чакаше втора покана и тя отвърна.
МинГаби-Приемам!
Шуга се изправи прегърна я и след това я целуна нежно аз дори се разплаках от щастие това беше красиво а всички хора им ръкопляскаха. Обаче вече беше време да тръгваме сбогувахме аз прегърнах сестричката си.
Куки-Искам да се пазиш и ако има нещо ми се обади.
МинГаби-Добре макнае.
Селин прегърна Джимин.
Джимин-Пази се и ми се обаждай ако има нещо.
Селин- Ще се постарая.
След това отидох до моят Хьонг преъгнах го отделих се от него и му казах.
Куки-Искам да я пазиш, тя ни е единствена. А и нашите все още не са върнали, ако трябва ще спиш у нас докато се върнем.
Шуга-Спокойно,ти ме познаваш отлично а и аз никога не бих я наранил. А за спането ще говоря с нашите и тогава.
Куки-Вярвам в теб.
Селин отиде до Габи и я прегърна.
Селин-Искам да се пазиш и да учиш здравата,и ако има нещо при първа възможност ми пиши или ми се обади.
МинГаби-Разбрах онни.
След тези думи който си казахме аз и Селин се качихме в самотела и потеглихме, бяхме седнали и двамата и се забихме в телефоните аз си писах в групата която Джин беше направил а Селин слушаше музика!
ГТШуга
Най-накрая заминаха този мъник ще ми липсва но какво да се прави ще издържим 1год. А колкото до МинГаби наисетне ми е гадже от кога чаках този момент не планирах да и предложа баш на летището както и да е, сега сме моята кола и пътуваме към къщата на нейното ново семейство а колкото до Габи тя седи отпред до мен а не отзад както по-рано. Да си призная честно много съм уморен сега като се прибера у нас ще си легна венага и ще спа като мокра котка.
~ След 40мин. ~
Пристигнахме пред тях аз слязох да я изпратя до вратата и тъкмо да тръгна към колата и тя ме извика.
МинГаби-Шуга чакай.
Шуга-Какво има мила?
МинГаби-Може ли да останеш при мен?
Шуга-Не искам да те притеснявам.
МинГаби-Ти никога не си ме притеснявал. Моля те остани при мен,много ще ми е скучно сама.
Шуга-Добре ще остана.
Тя отключи вратата и влязохме вътре да си призная къщата им е огромна съблякохме и се събухме аз отидох и се проснах на дивана аз тя отиде в кухнята да направи вечеря. Аз станах от дивана и отидох при нея в кухнята да и помогна аз се доближих до нея и я прегърнах през кръста след това я обърнах към себе си а тя ми се усмихна.
МинГаби-Би ли ме пуснал? Имам да готвя.
Шуга-След малко,не мога да ти се нарадвам не мога да спра да мисля за теб.
МинГаби-Знам но трябва да готвя а и съм много уморена.
Шуга-Добре ще те оставя но утре няма да те оставя.
Аз я оставих да готви а аз почнах да оправям масата защото тя беше почти готова с вечерята,наистина исках още да си я прегръщам но утре няма да е така за утре съм планирам да сме цял ден само аз и Габи а и тъкмо макнаето го няма и няма кой да ни пречи,вече бях готов с маса и отидох да легна на дивана отново от толкова много говере съм се отнесъл в сън.
ГТМинГаби
Тъкмо приключих с готвенето и сега беше наред да подреда масата когато се обърнах видях масата готова за сядане, аз подредих храната на масата и вече беше време за вечеря трябваше само да извикам моето меченце.
МинГаби-Йонги вечерята е готова.
Странно до сега да е бил на масата опитах се още няколко пъти да го извикам но никой братко не се обажда затова аз реших да отида до хола и да видя дали не е там. Влязох в хола отидох до дивана и кого заварих да спи ,Шуга беше заспал докато ме е чакал да сготвя чак не исках да го будя той спеше като малко мече даже му направих и снимка.
My boyfriend is sleeping 💘💞💙😘💤

Не се сдържах и я постнах във всички социални мрежи и след това си изключих твлефона и отново се опитах да го събудя

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Не се сдържах и я постнах във всички социални мрежи и след това си изключих твлефона и отново се опитах да го събудя.
МинГаби-Шуга трябва да ставаш. Време е за вечеря.
Той отвори леко очички и се изправи бавно а аз седях и го гледах беше толкова сладък като бонбон, аз отидох в кухнята и седнах на мястото след това дойде и Шуга той седна до мен. Ние започнах ме да се храним аз вече бях готова станах и си махнах чиниите и след 5мин. и Шуга беше готов аз поех и неговите чинии и започнах да ги мия а той седеше при мен и ми помагаше.
~ След 30мин. ~
Вече бяхме напълно готови с чиниите аз отидох в хола за да видя колко е часът, като погледнах часовникът показваше 01:00AM. Утре как ще стана за училище по дяволите?-Съгласих се със подсъзнанието си направо бях забравила за училището а и трябва да уча за тестса по История направо бях забравила може ли да съм такава глупачка ще се хвърля от някой мост за това аз реших да се кача в стая си и да почна да уча.
МинГаби-Шуга аз се качвам горе.
Шуга-Добре, лека нощ.
МинГаби-Ти няма ли да си лягаш?
Шуга-След малко.
МинГаби-Добре.
Аз се качих горе в моята а Шуга остана в хола не знам какво ще прави но дано да си легне не искам да пропуска училище утре. Вече бях пред вратата на стаята ми отворих я влязох вътре и я затворих отидох до банята да се оправя,вече бях готова и след това реших да си облеча пижамата.
Моята пижама💞😍💝

Тя ми беше подарък от любимата ми група а именно БТС те ми я подсриха по случай 16 ми рожден ден вече бях напълно готова за "лягане" но аз вместо да си легна аз ще уча!

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Тя ми беше подарък от любимата ми група а именно БТС те ми я подсриха по случай 16 ми рожден ден вече бях напълно готова за "лягане" но аз вместо да си легна аз ще уча!

True Love 😍💖😄Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin