Körbe tekintettem a szobában lévőkön. Tűzbogár egy szigorú tekintetet dobott felém.
- Mi a terv? - pattantam fel az ágyból, majd összerogytam a fájdalomtól, ami az oldalamba nyílalt.
- Nyugi, kislány. Mindent szép sorjában. Elsőnek is ülj le, minden energiád kelleni fog. - simított végig arcomon Jerome puha ujjaival. Engedelmeskedtem kérésének, és leültem az ágy sarkába. - Neked nagyon egyszerű szereped lesz. - mosolygott Jerome.
- A polgármesterrel kezdünk. Az a haszna vehetetlen amúgy sem tud mit tenni ellenünk. - szólalt meg a sarokban ülő Jervis. - De vigyáznunk kell. James Gordon nyomoz utánunk. Folyton mozgásban kell lennünk.
- Mi lesz a feladatom? - húztam félmosolyra ajkaim.
- Nagyon egyszerű lesz. Bekopogsz hozzá, előadod az ártatlan kislányt, aztán megölöd, de nyugi, ott leszünk erősítésnek mi is. - nevetett Jerome. Lesokkoltam feladatom hallatán, de tisztában voltam vele, ha nem teszem meg, én is a polgármester sorsára jutok. Nagyon nyeltem, majd felálltam.
- Hol a fegyverem? - mosolyogtam a szobában álló emberekre.
- Na ezt már szeretem. - húzta vérfagyasztó mosolyra száját Jerome, majd egy gyengéd csókot nyomott arcomra. A hirtelen mozdulatától megugrottam, nem tudtam miért tette, de jelen pillanatban nem az volt ami legjobban aggasztott. A gondolat, hogy megint gyilkolnom felemésztett, de eldöntöttem, hogy belemegyek. Innen már úgysem volt hátrálás. A rendőrök köröztek, ki kellett élveznem az életet.
Madárijesztő és Mr. Fagy elvezettek egy szobába, ami tele volt fegyverekkel. Egy pisztolyt nyomtak a kezembe, majd egy kést. A kést elrejtettem mélyen a zoknimba, a pisztolyt pedig pulóverem hatalmas zsebébe helyeztem el.
A Rémek Légiója többi tagja is felkészült a gyilkolásra, mindenki felfegyverkezett. Az oldalamban még mindig lüktetett a vér, de nem foglalkoztam az égő fájdalommal, ami percenként nyílalt sebembe.
- Készen állsz? - kérdezte Tűzbogár egy bíztató mosollyal.
- Készen. - bólintottam határozottan. Izgultam, hogy mi lesz velem, hogy minden összejön - e a tervek szerint, de féltem egyben. Féltem attól, hogy bűntudatom lesz, féltem a következményektől.
- Oh, még valami! - közelített felém Jerome egy késsel, majd gyengéden végighúzta arcomon. - Csak hogy hiteles legyen... Most már mehetünk! - intett Jerome. Ezennel kezdetét vette az igazi mészárlás. Az egykori virágzó Gothamből egy gyilkosokkal teli mérgező város lett. Aki beteszi a lábát oda, vagy őrült, vagy ostoba. Ha besétáltál, már nincs vissza út. Az emberek kilencven százalékának vér szárad a kezéhez. Minden nap legalább egy gyilkos mellett sétálsz el. Ha be merészkedsz oda menni, Gotham megmérgez téged. Választhatsz, hogy melyik oldalon állsz. A rossz, vagy a jó oldalon. Én a rosszat választottam. Talán életem egyik legnagyobb hibája volt.
VOCÊ ESTÁ LENDO
HELLO, MY FRIEND!
Fanfic¬ egy lány, kinek hazája gotham. a hely, ahol annyi ember vesztette életét, viszont mégis jenna szeretett otthona. jerome, az őrült fiú régi barátja, jenna újból gotham utcáira merészkedik annyi hosszú év után, ám a város korántsem olyan, mint amily...