Btw... Author sarankan lebih baik korang baca dulu trailer dia yang dekat KPOP ZOMBIE S1 yelah supaya korang tau macamana mereka boleh terpisah dengan member diorang dan tahu apa yang terjadi senang sikit nak fahamkan?
Start
Hujan menitis setitis demi setitis, mayat hidup yang digelar sebagai zombie itu mula berkeliaran didalam padang.
"Uhukk uhhukk!!"
Mark tersedar dari pengsan setelah hujan membasahi wajahnya.
Dia cuba untuk bangun dan tanpa dia sedar, satu gigitan kecil pada tangannya.
"Argh!!"
Aduh Mark kemudian terduduk semula.
Lama Mark pandang bekas gigitan yang ada pada tangannya. Dia teringat sesuatu!
Flashback
"kau okey tak ni?"
Soal seseorang itu pada kawannya.
"Aku okey! Ya aku okey!"
Jawab kawannya, kemudian ia menarik nafas lega apabila mereka berjaya masuk kedalam padang seoul itu.
Dia mengeluarkan tangannya dari poket hoodienya kemudian memandang tangannya.
Ada satu bekas gigitan pada jarinya. Apabila kawannya menoleh kearahnya lantas dia menyembunyikan semula tangannya.
"Eh aku tak hauslah Mark... Kau minum jelah.. Betul sumpah!! Ye tak haus.."
Kata Sana apabila Mark mendesaknya untuk minum air putih itu.
"Betul ni?"
Soal Mark lagi inginkan kepastian, Sana angguk.
"Mark????"
Sana mencuba menggapai lengan Mark namun tak dapat. Mata Sana fokus kearah sesuatu.
"MARK!!!!"
Tajam pandangan Sana kearah Mark. Apabila panggilannya diabaikan, Mark yang baru selesai minum terus meletakkan botol itu keatas rumput. Kemudian duduk dikerusi bersebelahan dengan Sana.
"Kenapa?"
Soal Mark, pelik dengan pandangan Sana, Mark cuba menoleh kebelakangan.
Dari jauh mereka melihat ada seseorang bertindak agresif dan menyerang orang lain yang ada dalam padang seoul itu.
"Mark kenapa tu?"
Sana bangun kemudian berdiri dihadapan Mark.
"Mark?? Mark?!"
Jeritan Sana membuatkan Mark tersedar.
"Kita blah bagitau semua orang cepat..!!"
Seseorang berlari kearah mereka dan terus menyerang Sana..
Dengan sekuat hati Sana menolak lelaki itu apabila lelaki itu naik ketubuhnya.
YOU ARE READING
KPOP ZOMBIE 2 (DONT BREATH) /SU/
Horror" JANGAN BERNAFAS KALAU KAU TAKNAK DIJANGKITI VIRUS..!! " Start - 21/10/2019 End -