***פייפר***
שפתחתי את עייני מצאתי את עצמי במחנה החצויים שם כל החבורה הייתה . אני לא יודעת מה הפגם שלי מה שהופך את המבחן קשה יותר חשבתי לעצמי. "פייםר" שמעתי מאחורה כל והסצובבתי שם , זה היה גייסון , "גייסון מה נישמע?" שאלתי בנימת שאלה מחשילה.
"הכול מצויין " הוא אמר , מעניין למה
"וזה בכלל ש...?" חיכיתי לתשובה
" נכון דרו אז היא השתנתה , היא עוזרת לכולם " הוא אמר , פי נפער
"איך זה יכול להיות זו דרו??!" שאלתי ואני עדיין בהלם
"תתפלי , בואי" גייסון אמא ומשך אותי.
הגענו לביתן אפרודיטנ שם באמת ראיתי את דרו טוזרת לכולם , היא דיברה עם ילדה על משהו שחא שמעתי , והילדה קפצה משמחה וחיבקה את דרו , "דרו" גייסון קרא לה והיא באה אילנו.
"פייפר גייסון " היא אמרה וחיבקה את שניינו
"דרו מה קרה לך פתאום?" שאלתי
"לא יודעת פשוט נמאס לי להיות מגעילה לכולם ". הסכתלתי אליה בעדיין לא מאמינה , האם זה יכול להיות .
"פייפר תקשיבי....אני יודעת שבינינו היה מחלוקות והכול אבל אני ממש מצטערת, אני רוצה לפתוח דף חדש" היא סיימה ולחצה לי טת היד , היא הלכה משם פשוט כך .
"אמרתי לך היא השתנתה" גייסון אמר
"כן , זה מדהים.... טוב הלכתי לביתן לעזור" אמרתי והלכתי.
האם זה יכול להיות שדרו באמת השתנתה....
אני לא מאמינה לזה כל כך , חשבתי לעצמי
שהגענו לביתן ראיתי את דרו עושרת לכולם.
באתי ללכת לנוח ואז שמעתי קריאות צעקה . יצאתי לבחוץ במהרה והבנתי שמפלצות תוקפות אותנו .
ניסיתי להילחם בהם אבל הם היו יותר מידיי ואז ראיתי את דרו רצה אליי עם בקבוקון ביד. "מהר שתי " היא אמרה לי , " מה זה " שאלתי בזמן ששיספתי עוד מפלצת . "סמכי עלי שתי " היסתכלתי לה בעיינים , ופשוט שתיתי את הבקבוקון , פתאום הרגשתי אנרגיה חזקנ ביותר ופשוט הפעלתי על כל המפלצות דיבור קסם וכולן במקום נעלמו. אחרי שהמלצות התפוררו האנרגיה שלי נעלמה ירדצי על ברכיי והיסתכלתי על דרו.
שפתחתי את עיניי מצאתי את עצמי על הדשא ולידי יושבים פרנק אנבת והייזל .ספויילרים למי שלא קרא את המבוך הבעור "גורלו של אפולו 3"
בעוד
3
2
1
*אזהרה ספויילר**עוד פעםםם ספויילר ענקקק תיזהרו*
זה לא קשור לסיפור אבל מי שלא קרא את גורלו של אפולו אס גייסון מת.
וקציתי לדבר איתכם על זה אני אישית עצובה, כי אני לא אהבתי אותו כי הוא הרגיש לי מושלם מדי וכמו פרסי 2 כזה , אבל שגיליתי שגייסון מת התחלתי לאהוב אותו , כי אחרי שהוא מת הבנתי שהוא היה טוב ותמיד עזר לכולם והוא בכלל לא דומה לפרסי , לא מבינה למה שנאתי אותו , ועכשיו שאני אוהבת אותו הוא מת וזה עצוב כי רק שאתה מאבד משהו אתה מבין כמה הוא חשוב לך. אני יודעת שעכשיו תכעסו אלי אבל אני בגלל המוות שלו שונאת את פייפר , אני יודעת שזה לא אשמתה וכו אבל לא יודעת אני אישית חושבת שאכשהו זה אשמתה , גם שהיא נפרדה ממנו בגלל סיבה כל כך טיפשית אחרי שהציל אותה מליוני פעמיים, והוא הציל אותה . אני במשך כמה חודשים חשבתי שהוא יחזור לחיים , כי הרבה אנשים ממש רצו כך , אבל היום קראתי איפשהו שהוא לא יחזור בטוח , כי זה לא היה מעניין עם הוא יחזור , הממות שלו היה לחינם ומה כל גיבור שימות יחזור זה לא היה מעניין . אני כן רוצה שהוא יחזור לא מגיע לא למות ככה , אבל אני רוצה שהוא יחזור בדרך כזאתי לא מפתיעה , לא איזשהו שיקוי או כישוף , משהו שיביא לתוצאת שרשרת שתפיעה על כולם. הכי מגניב לדעתי עם הוא יחזור לחיים אבל בתור רשע וכולם ינסו להחזיר אותו לצד של הטובים.
טוב לפרוק את הכול...🤣🤣🤣