•| Pov Harry |•
Boos trap ik tegen de tafel. Guinea moet de inwoners weer terug krijgen. Straks is er niemand meer. En ik? Mijn taak als prins wordt afgenomen.. Ja, ik ben namelijk kroonprins van Guinea. Alleen het is een groot geheim. Zelfs mijn beste vrienden weten het niet. De enige die het weten zijn mijn familie, en de inwoners van Guinea natuurlijk. Mijn volledige naam als prins is dan ook Harry Harold Edward Milward Styles.
Dit vliegtuig ongeluk had nooit mogen gebeuren. Guinea is niet echt een bekend land, bijna niemand hier in Nederland kende het. Maar nu het ongeluk gebeurd is, willen de mensen waarschijnlijk meer te weten komen over Guinea, en gaan ze dingen opzoeken. Mijn identiteit moet hier onbekend blijven. Ik geef nog een harde trap tegen de tafel, waardoor een vaas van de tafel valt, en in duizend stukjes breekt. Maar het kan me niks schelen. Mijn moeder blijkbaar wel, want die komt er gehaast aan rennen. "Harry, doe een beetje voorzichtig! Die vaas kostte een fortuin!" roept ze geïriteerd. Ik zucht, alsof geld nu belangrijker is al Guinea.
•| Pov Louise |•
Chagrijnig sla ik op mijn wekker. Ik heb totaal geen zin in school vandaag. Nu Harry bij ons in de klas zit, is school alleen maar vervelender geworden. Ik zucht heel diep, en sla de dekens van mij af. Ik zet mijn voeten op de koude vloer, en loop naar de badkamer. Ik trek mijn pyjama uit, en draai de douche aan. Als ik een handdoek klaar gelegd heb, stap ik onder de warme stralen.
"Louise? Judith is er!" roept mijn moeder naar boven. Shit, ik heb nog niet eens ontbeten. Ik pak snel mijn schooltas van de grond en ren naar beneden. "Nog even eten pakken!" roep ik naar Judith. Ik pak snel een paar broodjes van het aanrecht en stop ze in mijn tas. Ik doe niet eens de moeite om er wat op te smeren. Daarna ren ik gauw naar de garage toe en pak mijn fiets. Al rinkelend rijd ik naar Judith. "Hee Juud." "Heee!" antwoord ze vrolijk. "Waarom ben je zo vrolijk? Ik bedoel, er is toch geen reden om vrolijk te zijn op dinsdagmorgen?" Judith zucht geïriteerd. "Lou, je weet inmiddels toch wel dat ik altijd vrolijk ben?" antwoord ze. Ik rol met mijn ogen. "Ik had het kunnen weten."
Samen met Judith kom ik op school aan. Ik weet niet wat het is, maar ik ben in iedergeval vrèselijk chagrijnig. Ik loop naar mijn kluisje om mijn zware boekentas iets te legen. Maar onderweg kom ik de directeur tegen. "Vandaag geen voedselgevecht stichten hè?" zegt hij. Ik rol geïriteerd met mijn ogen. "Neehee" zeg ik.
"Judith, wat hebben we nu?" vraag ik als de eerste bel is gegaan. "Nederlands". Ik zucht. Daar had ik net zin in. Proef de sarcasme. "Lou, kom op! Ik word nog chagrijnig van jou." zegt Judith. Ik lach kort. "Jij? Chagrijnig? Geloof me, maak je maar geen zorgen." zeg ik spottend. "Nee Lou, ik meen het. Je bent echt vreselijk chagrijnig, doe wat vrolijker, oke?" Inmiddels zijn we bij het Nederlands lokaal aangekomen. "Oke, ik probeer het." zucht ik en open dan de deur.
Ik probeer naar het schoolbord te kijken, maar dat lukt niet omdat Harry's krullen ervoor zitten. Hij is alweer voor ons gaan zitten, en dat is zo irritant. "Harry, kun je aan de kant, ik kan het niet zien." klaag ik. Harry draait zich om. "Harry, kun je aan de kant, ik kan het niet zien." zegt hij met een irritant stemmetje. "Hé! Zo praat ik niet!" roep ik. "Harry en Louise! Dit is jullie laatste waarschuwing, anders mogen jullie eruit!" roept mevrouw Wolters boos. "Oke, we luisteren al." zucht ik, en Harry draait zich ook weer om. Maar ik kan het nog steeds niet zien..
"He He, dan kan ik nu eindelijk beginnen met de les." zegt mevrouw Wolters. "Ik wil dat we gaan discusseren over het vliegtuig ongeluk in Guinea" gaat ze verder. Iedereen zucht even. "Denken jullie dat het opzettelijk gebeurd is? Of dat het een echt ongeluk was? Wie wilt daar zijn menig over geven?" Ilse, een echte nerd, steekt haar vinger op. "Ja, Ilse?" zegt mevrouw Wolters. "Ik denk dat het een ongeluk is, omdat bijna niemand dat land kent. Wat zouden ze er dan mee moeten om het opzettelijk te doen?" zegt ze. "Ja, maar het kan ook een valsstrik zijn!" roept iemand anders. "Dat zal kunnen." zegt mevrouw Wolters. "Maar wat denk jij Harry?" vraagt mevrouw Wolters. Harry staat op. "Ik ga me hier fuckin' niet mee bemoeien! Laat het gewoon!" roept hij boos en rent het lokaal uit. Wow.. Waar kwam dat oppeens vandaan?
****
Dusss... Harry is een prins.. *wenkbrauw wiebel*Leuk, of niet leuk? :)
Enn.. ik heb Harry en Louise aan de cast toegevoegd, Harry is natuurlijk wel logish, maar ja :)Ik voeg Judith, en een paar andere mensen later nog wel even toe!
Ik heb 1 foto van Louise bij dit hoofdstuk gedaan. Voor degene die dit op zijn mobiel leest; Louise is al Cara Delevingne. :)
P.s. sorry voor het niet zo lange hoofdstuk, maar zouden jullie wel even willen voten? dan betekent heel veel voor me. xo
JE LEEST
Harry's Secret ♚ (Dutch)
FanfictionWAARSCHUWING: DIT BOEK IS SUPER SLECHT GESCHREVEN. DAAROM HOEF JE OOK NIET TE LEZEN! IK GA HEM BINNENKORT OP PRIVÉ ZETTEN EN ALLES VERBETEREN. "I wish I could back to the day i met you, and walk away" De dag dat Harry bij Louise op school kwam, was...