inside a gangster's heart

32 0 0
                                    

---------------BOOK DETAILS---------------- 

[BOOK NAME] Inside a Gangster's Heart ♥ [COMPLETED] 

[TOTALPARTS] 54 

------------------------------------------- 

[ BOOK DESCRIPTION ] 

-------------------------------------------- 

[COMPLETED] A love story between a perfect daughter and a gangster. Will their love survive?

Started : February 16, 2013 

Finished: June 28, 2013 

-------------------------------------------

******************************************* 

[1] Inside a Gangster's Heart ♥ 

******************************************* 

ANOTHER CLICHE STORY OF A GANGSTER AND A PERFECT DAUGHTER.

But this one has a twist on the plot. What if you're parents are secretly training you for a mission? What if it is you're faith to be the so-called monster. What if you're circle of friends are gangsters?

Princess is a perfect daughter. She get's what she wants, she is what everyone wants.

Kent is a gangster. But not your ordinary gangster.

Nicole, Andrew, Troy, Krishna, Dianna, Gio, Andrei, Sophia and Janessa. What will happen if gangsters collide?

| Teaser Picture and Book Trailer at the Multimedia |

******************************************* 

[2] Chapter 1 : College Life 

******************************************* 

//Chapter 1: College Life//

PRINCESS' POV

A fresh morning greeted me after a long nap. "Good Morning Princess, Rise and Shine.. First year college ka na kaya you must be more refined." Nah. Kinakausap ko talaga ang sarili ko. Bumangon na ako at naligo. First day of school kaya kailangang maaga ako..

After 16 years on living on earth, ngayon lang ako kinabahan. *sigh* Sana may maging kaibigan ako..

Nagpatugtog ako ng kpop song habang nag-aayos. Chinese ako pero I really like korean songs *Smiles*

"Princess handa na po ang agahan"

"Okay po yaya. Salamat. Bababa na po ako saglit" I braided my hair sidewards then applied light make-up. And I'm done. Bumaba na agad ako para kumain.

"Good Morning my princess" Nag-kiss ako sa cheeks ng mommy ko. "Good Morning rin po Mommy"

"Sya nga pala princess, ayaw mo pa ba talagang ipakilala ka namin sa university?" napalingon ako kay mommy. I finished eating my food bago ako nagsalita.

Naabot mo na ang dulo ng mga na-publish na parte.

⏰ Huling update: Aug 04, 2014 ⏰

Idagdag ang kuwentong ito sa iyong Library para ma-notify tungkol sa mga bagong parte!

inside a gangster's heartTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon