Maxo a Maďari

6 0 0
                                    

  Maxo to je naša hviezdy, s Maďarmi si kokot líska. Maxo to je Maďar veľký s nimi si on mení plienky. Maxo zbadal maďara hneď ho chytil za vaja. Maxo vaja zacítil za chuja ho pridusil. Jebačka to bola velká, praskla mu až jeho dierka. Maxo dierku prasknutú mal až sa s toho pokakal. Kika smúti ako Maxo až jej z riti tečie maslo. Maxo Maďarov má rád až maďarskú hymnu bude hrať. Maxo to je kokot veľký, ťahá Kiku za cecíky. Maďar už je tehotný, Maxo išiel na huby. Maxo Kiku jebe silno až ich Maďar zbadá vidmo. Maxo sa len potešil Maďarovi polepšil. Maxo to je beťár veľký, až si s Kikou močia plienky. Kika je uŽ vlhká veľmi až mu z toho sliny tiekli. Maxo vidí maďara poťahá ho za vaja. Kika tu už žiarli veľmi ja len poviem Maxo ver mi. S maďarom si vajcia prášia Kika sa len čuduje čo za kokota to je. Kika to už tuší hneď, že s maxom to nebude med. Kika nemá ovčie kiahne preto sa z maxa liahne. Maxo cope brumíka, Kika cope falíka. Fal jej chutil vveľmi silno az jej bolo všetko jedno. Maxo cmúľa maďara, preto sa nezaháľa. Maxo to je nudista, ale neni fašista. Maďarov má veľmi rád na kokote im bude hrať. Maxo má rád jačí fal pretože sa ojebal. Kika chytí fal do ruky, Maxovi je hneď po chuti. Maxo sa len čuduje čo mu v riti vybruje. Maxo sa len čuduje prečo maďar kiku mydluje. Maxo smutný za Maďara vybilo mu vibrátora. Maxo kiku miluje do piči jej napľuje. Kika zvlhla zas a zase poskakuje na faluse. Maxo sičí ako had, jebačku má veľmo rád. Kika vidí Simonu, orgazmus je na škodu. Maxo drží maďara za vaja robí sa, že sa mu internet pripája. Naťahuje 4 géčko instantne sťahuje péčko. Mandarinku za tabulu zahadzuje, kokot si pri tom vyťahuje. Kika z toho smutná je ona ho vytiahnuť chce. Kika ťahá veľmi silno, až mu nielen mrdlo. Kika už je s maďarom jebú sa tam za hradom. Toto sú konce príbehom venované Maxovi a maďarom.  

Toto som písal z nudyWhere stories live. Discover now