20. Papaja Je Alfa

123 22 6
                                    

,,Papajo? Není ti něco?" Papaja slyšela svého druha. Ale probouzet se nechtěla. Bylo to uklidňujcí nic nedělat.

,,No tak! Papajo!" jeho hlas zněl rozstřeseně. Papaja pomalu otevřela oči.

Venku bylo hodně světla.

,,Uff, bál jsem se o tebe." zakňučel Buddy a olízl ji čumák. ,,Spala jsi tři čtvrtě dne." řekl vážně.

,,Hmm?" Papaja se pokusila vstát. Buddy ji podepřel. ,,Kde to jsem?"

,,Jsi v doupěti Alfy. Tam kde spal Jantar ale teď tady spíme my. Ty, já, Haky, Hleděl a Loudalka." usmál se Buddy. ,,Je na čase říct postavení. A nechal jsem ti ze včerejška jídlo." podal ji nakousnutého králika.

Papaja se na něj koukla.

,,Štěňata chtěla ještě." zasmál se Buddy. ,,Měla dost."

Papaja si dala jenom kousek. Vyšla z doupěte neboli jeskyně. Oslepila ji ohnivá koule.

,,Alfa se vbudila a vypadá dobře!" zavyl někdo. Stála na vyvýšenině. Viděla na celý tábor. Všechny psi.

,,Pojď nahoru." vyzval ji Buddy.

Papaja se vyškrábala nahoru. Stála vedle Buddyho. Sedla si. Buddy pochvilce taky.

,,Smečko!" zavyl Buddy aby všechny upozornil. I když snad všichni už se na ně koukali.

,,Alfa vám řekne postavení."

,,Emm." Papaja se nechápavě koukla na Buddyho.

,,No, kdo je Beta, lovec, hlídkař a Omega. Ne?" zašeptal Buddy.

,,Emm no dobře." Papaja se zamyslela. Postavila se. ,,Omega bude prozatím Angie?" koukla na Buddyho. Ten kývl. ,,Hlídkaři jsou jasní a lovci taky."

,,Papajo, vyjmenuj je." pobídl ji Buddy.

,,No dobrá, Hlavní hlídkař je Hafík. Pak je Aki, Ryta, Dag, Michy, Arbo a Stella. A lovci jsou Blacky, Tyara, Iris Bailey, Jack Avril, Rinn a Kyara. Gamma je Fiona," Papaja se koukla na Buddyho jestli to má správně.

,,Dobře. Postavení už víte. Teď co tu bude nového." postavil se Buddy. ,,Papaja bude tedy Alf-"

,,Já nemůžu být Alfa." přerušila ho Papaja.

,,Co?" vyštěkl.

Papaja zatřepala hlavou. ,,Flíček můj nástupce byl zabit. Zbyla tu má druhá Beta, Buddy. Buddy se stává Alfou!" zavyla a sedla si.

Smečka měla radostně zavýt ale nikdo nešpitl.

,,Co se děje? Řekla jsem něco špatně?" podívala se zase na udiveného Buddyho.

Zatřepal hlavou. ,,Papajo! Proč nechceš být Alfa?" vyjekl.

,,Nemůžu."

,,Proč ne??" nedal se.

,,Protože jsi Alfa ty." usmála se slabě Papaja. Teprve teď si Buddy všiml že je úplně slabá a vyhublá.

Buddy zakňučel. ,,Papi. Buď Alfou." zakňučel.

,,Nemůžu, ty jsi teď Alfa. Ty vedeš smečku Spring Pack!"

Smečka byla pořád potichu.

,,Papajo. Buď Alfa." vyštěkla Tyara. ,,S tebou se nám vedlo dobře. Ne že by Buddy byl blbý vůdce ale chápeš mně ne?"

,,Souhlasím." řekl Blacky. ,,Máš slabý období ale vymotáš se z toho. Budeš zase silná a hrdá Alfa. Tu co tu všichni chtějí."

,,Buddy by byl skvělí Alfa. Ale já chci starou Papaju zpět." vyštěkl Hafík.

,,Sice tě znám jenom chvilku, ale máš velké srdce." Postavila se Angie. ,,Buď naše Alfa."

,,Vaše slova mně těší, ale," Papaja začala pomalu slézat. Když byla už nazemi. ,,Nejsem už Alfa. Alfa je Buddy."

,,Tak já ti moje postavení nechám." vyštěkl hned Buddy když se probral z tranzu. Slezl honem za ní.

,,Ne, nebudu Alfa. Moje poslední slovo." řekla Papaja a sedla si do vchodu jeskyně. ,,Můžeš začít velet." zasmála se.

Buddy zakňučel. ,,Dobrá."

Konec
Nečekali že? 😏

-Dokorektováno-

Spring Pack 2 - Čas Krve [✔️] Kde žijí příběhy. Začni objevovat