Studiolla

359 19 2
                                    




Jade

Sunnuntai 24.5

10:00

Makasin sohvalla kattoa tuijottaen. Mietin mitä voisin tehdä tänään ja tajusin että on sunnuntai. Sunnuntai. Jonah ja muut pojat olivat taas koko päivän kokouksissa ja studiolla mikä tarkoitti että jouduin siivoamaan minun ja Jonahin huoneen yksin. Nousin sohvalta ja päätin keittää puuroa ja kahvia itselleni.

Söin puuroni lehteä lukien samalla kun aurinko paistoi kirkkaana sälehkaihtimista silmäkulmaani. Hain olohuoneesta koneeni, menin takaisin keittiöön ja tein koulu hommia.

12:00

Istuin vieläkin pöydän ääressä yövaatteet päällä, neljäs kahvikuppi kädessä ja tietokoneen näyttö naamalla. Kun päätin vilkaista vihdoinkin kelloa huomasin että aika oli mennyt ruton nopeaa.

Nousin ylös ja suljin läppärini. Kävelin minun ja Jonahin huoneeseen tajuten että huoneemme oli maailman sotkuisin. Lattialla oli satoja koulukirjoja, tuhansia palautettamattomia kokeita ja miljooneja likaisia vaatteita.

Keräsin ensin vaatteet ja vein ne pesukoneeseen jonka jälkeen nostin laput ja kirjat pöydälle. Imuroin huoneen ja siivosin kaapit.

15:00

Olin viimein valmis ja vaihdoin vihdoin päivä vaatteet.

Lähdin taas keskustaan. Tilasin uberin ja kävin kaupoissa, toisaalta en ostanut mitään koska eilen tuli tuhlattua rahaa. Kävin jossain kahvilassa nopeasti syömässä jonka jälkeen kävin ruoka kaupassa sillä jääkaappi oli poikien luona tyhjä.

Sain maksettua ostokset jonka jälkeen suunnittelin että veisin ostokset poikien luokse koska en mitenkään jaksaisi kantaa sitä kassia koko päivää. Menin uberilla takaisin poikien luokse ja poikien auto oli pihalla. Kävelin sisään ja pojat olivat kotona.

"Mä luulin että te olisitte ollu kauemmin studiolla" Sanoin ottaen kenkäni pois.

"Joo me mennää nyt sinne mutta meijän piti vaa tulla hakemaa parit laput" Jonah vastasi ja pojat ottivat reppunsa lattialta ja kävelivat eteiseen.

"Mä kävin ostamassa ruokaa" Sanoin ja kävelin keittiöön.

"Okei hyvä" Kuulin Jonahin sanovan.

Laitoin ruoat jääkaappiin ja poikien täytyi lähtä.

"Me lähetää nyt moro" Jonah huusi ja kuulin hänen avaavan ulko-oven.

"Moro" Huusin takaisin ja pojat lähtivät studiolle.

Kun olin saanut kaikki jääkaappiin päätin alkaa tekemään ruokaa.

18:00

Keitin pastaa ja paistoin jauhelihaa. Tein jauhellihasta kastiketta ja kun olin valmis söin nopeasti ja lähdin takaisin keskustaan. Kysyin Chloeta taas kanssani sinne.

Jade- tuuks keskustaa?

Chloe- mä oon nyt menossa kokoukseen mut sen jälkee

Jade- okei monelt se loppuu?

Chloe- 18:40 nähääks vaikka 21 foeverissä

Jade- juu mikä ettei

Otin laukkuni ja lähdin takaisin keskustaa. Kävin vaatekaupoissa ja muualla kunnes Chloe tuli.

"No puhuiks sä pojille?" Chloe kysyi.

"Ai noo.. mä taisin unohtaa" Sanoin

"Jade! Cmoon ne oikeesti viel kysyy sua niitte mukaa jos sä et puhu tästä niille. Mä oon 100% varma että ne aikoo kysyä sua mukaan " Chloe sanoi kun kävelimme ympäri 21 foeveriä.

"No ei kyllä varmasti pyydä!" Sanoin Chloelle.

"Luota muhun, kyllä ne pyytää" Chloe sanoi itsevarmana

"Mistä ihmeestä sä voisit sen tietää" Sanoin.

"Jade, mä oon 26 vuotta vanha ja mä kyllä tiiän että ne välittää susta enemmän ku sä tiedätkään joten ne varmasti haluais sut niiden mukaan" Chloe kertoi.

"No mä puhun niille vaikka tänään.." Sanoin.

"Nii sitä pitää!" Chloe sanoi.

Hymyilin ja menimme muihin vaatekauppoihin.

Chloe osti itselleen uusia vaatteita ja kenkiä toisin kuin itse säästelin omia senttejäni kuolemaan asti.

20:00

"Pojat on ollu koko illan studiolla viiäänkö niile vähä ruokaa" Sanoin samalla kun kävelimme mcdonaldsia kohti.

"Eks sä eile just sanonu et ne tappais sut jos sä häirittisit niitä?" Chloe naurahti.

"No joo mut nyt niillä varmasti on nälkä" Sanoin.

"Eikä meilä oo yhtään mitää tekemistä" Jatkoin lausetta.

"Mennää vaa" Chloe sanoi.

Tilasin pojille ateriat ja tilasimme uberin poikien studiolle.

Lähetin Jonahille viestiä että olimme tulossa että pääsisimme sisään.

20:15

Pääsimme perille ja kävelimme sisään.

Se oli kuin sokkelo. Etsimme 296 tuntia poikien äänitys huonetta ja kun vihdoin löysimme sen kävelimme hiljaa sisään sillä pojat olivat äänittämässä. Seisoimme joittenkin lasiovien takana katselemassa poikia.

Kun pojat olivat valmiita he tulivat käymään meidän luona.

"Vihdoin ruokaa!" Zach sanoi ja veti mäkkärin pussin kädestäni.

Pojat ottivat ruokansa pussista samalla kun minä ja Chloe kiersimme studiota.

Pojat äänittivät vielä pari biisiä kunnes olivat valmiina. Lähdimme poikien luokse luokse ja Chloe lähti kotiin.

Pojat olivat taas väsyneitä mutta sentään pääsivat huoneisiinsa. Tein iltahommani ja Jonah nukahti melkein heti...

Hoi ihmiset

Loved• Jonah Marais ff (finnish)Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora