O šesť mesiacov
S Niallom sme sa o tom porozprávali ako normálny ľudia. Snažil som sa pochopiť jeho zmýšľanie, prečo to urobil, ale nechápal som. Hovoril mi niečo o tom, že už sa nemohol pozerať na mňa ako sa pretĺkam životom sám. Bez lásky. On to videl až príliš jednoducho. Bol pragmatik a tak som sa na neho nemohol ani hnevať. Nechápel čo tým spôsobil. Nechápal, že mi zlomil srdce. Ale omnoho menej ako Louis.
Keď sme pri Louisovi. Od nášho posledného stretnutia, pri tej hádke, som ho už nevidel. Nevyhýbal som sa mu. To nie. Len proste odišiel. Ešte ten deň podal na škole výpoveď. Mrzelo ma to, že to ja som bol ten kto ho zo školy vyšachoval ale..., mohol si za to sám. Keby sa do toho nepúšťal. Už je to pol roka.
Nechýbal mi. Bol mi ukradnutý. Aj tak to celé bola len pretvárka a nič iné. Nemal ma rád. Ale herec bol vynikajúci. Rovnako ako priateľ.
Panebože, jasne, že mi chýba. Bol to môj prvý akutočný vzťah. A aj keď bol založený na klamstvách niečo v ňom muselo byť pravdivé. Neverím, že ma pokladal za hračku alebo záťaž. Možno na začiatku ale na konci?
Môže si hovoriť kto chce čo chce, videl som doňho. Ale to už je jedno. Nikdy v živote ho už neuvidím,tak čo?
Do triedy vstúpila riaditeľa.
Bol som tak ponorený do svojich myšlienok, že som ani nezdvihol pohľad. Len matne som si všimol, že s ňou prišiel ešte niekto. Možno nový študent?
"Žiaci privítajte nášho staro-nového profesora Louisa Tomlinsona," v návale prekvapenia otočím hlavu ku katedre kde...., panebože, naozaj je to on.
Pod stolom mi zavibruje mobil.
"Príď po škole do kabinetu, niečo musíme prebrať," nevriacky na neho zdvihnem oči. Zdalo sa mi to alebo..., žmurkol na mňa?
Vedel som čo spravím. Cestu do kabinetu si pamätám ako svoje botasky.
THE END
So, a je to tu. Koniec. Som rada, že ste to čítali. Možno to nie je dokonalé ale, je to moja druhá dokončená poviedka po JŠD a milujem ju :3 Nerada sa lúčim s týmto projektom ale, je čas sa posunúť ďalej. Stretneme sa pri ďalšej kapitole Spolubyvajúceho.
Nechala som otvorený koniec aby, ak raz budem chcieť sa vrátom a obnovým naivného Harryho a sexy profesora Louisa. Ale teraz? Zažalám tejto poviedke dobrú noc. Snaď sa raz uvidíme. :)
ВЫ ЧИТАЕТЕ
sexy teacher Larry Stylinson
ФанфикV clube 47 sa po prvý krát stretnú dvaja ľudia. Mladý Harry a o niečo starší Louis. Medzi nimi prebehne iskra a užijú si krásny večer. Harry je Louisom očarený až dovtedy, keď príde na druhý deň do školy a zistí, že Louis Tomlinson je jeho učiteĺ. A...