Author Note:Sudah bersediakah anda untuk meneka Jawapan nya? 😊
GET READY!!~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
3rd Person POV.
Malam itu, ketika keadaan masih huru-hara dengan jeritan sesetengah dari para tetamu menyumpah Iblis kecil yang super nakal, dua orang insan sedang memandu asmara, bercumbuan diatas katil King size.
"Mmph...! Hah....hah.....! Berhenti..... Stop dahulu P'Pha...! Hah....hah..! Nong Yo perlukan oksigen..!" Akui nya sambil mendorong dada bidang itu agar menjaga jarak.
Lelaki yang diminta kasihan, ternyata memberi senyuman nakal sebelum mengucup pantas bucu hidung si kekasih super comelnya! Entah mengapa, Phana benar-benar tidak mempunyai jawapan mengapa Wayo boleh menjadi secomel ini untuk lelaki remaja seusianya?! Adakah ibu dan ayah kekasihnya berkawin muda atau boleh dikatakan sebagai Teen Parent suatu ketika dahulu, sehingga dua orang kembar ini menjadi kembar tercomel pernah dia lihat di muka bumi! Sumpah, itu bukan sengaja dia karangkan hanya untuk memuji Wayo sebagai kekasihnya, namun dua orang teman nya sendiri sempat berasa cemburu kerana dia beruntung memiliki kekasih remaja yang memiliki wajah budak darjah! Entah, yang pasti Wayo Panichayasawat si kekasihnya ini benar-benar comel! Itu belum ditambah lagi dengan sikap pemalu tetapi penurut nya!
"Kenapa sayang, Hmm?" Ucap Phana seraya mengulas lembut dari mata dengan lembut hingga turun kepada pipi chubby kekasihnya. Di curi nya ciuman singkat pada pipi memabukkan itu, rasanya penuh, padat dan lembut! Persis Pipi Bayi! Sekali lagi dia mengagumi keindahan ciptaan Tuhan dihadapan nya!
"Kk.....hah..hah... Kenapa P'Pha mencium ku dengan........! Tadi?! Nong Yo susah bernafas, tahu tak?!" Marahnya bersama satu tumbukan lembut didada Phana.
Walaupun itu bukan yang sesungguhnya dia benar merajuk, namun tetap juga dia menunggu jawapan dari kekasih Billionaire nya ini! Lihat sahaja kesan jangka pendek yang sempat Phana berikan pada bibirnya, bengkak dengan disekitar bibirnya memerah halus! Adakah Phana lupa bahawa dia bukanlah hidangan namun tubuh bernyawa sehingga boleh dia katakan sebentar tadi andai dia tidak sempat memukul dada bidang itu, pasti dia sekarang ini sedang dirawat di "Unit Rawatan Rapi" akibat kehabisan Oksigen!
"Sebab Phi benar-benar merindukan mu, sayang...! Phi.....! Phi tidak tahu bagaimana lagi caranya untuk melepaskan rindu yang kian membuak..!"
"Tetap juga salah! Phi, Nong Yo bukan makanan, okay?! Apa maksud....'itu'?"
"Itu? Itu apa baby?"
"...'itu', yang Papi baru lakukan sebentar tadi?!"
"Yang mana?"
"Aish.....Papi!!! Papi memang dunggu atau sengaja berlakon bodoh, phi? Papi tak payah laa berpura-pura....! Papi tahu kan maksud Nong Yo?"
Kini wajahnya memerah dengan rasa geram akibat kekasihnya yang sengaja berpura-pura bodoh! Perlukah dia mengulang semula apa yang baru sahaja Phana lakukan padanya? Syukur sahaja dia sempat menghentikan "gerakan" tangan haram itu sebelum berlaku sesuatu yang lebih jauh!
Dan Phana juga bukan lah lelaki dewasa yang bodoh seperti yang sedang dipamerkan nya sekarang ini. Dia juga tahu maksud si kekasihnya, namun sengaja beraksi dungu! Mengapa tidak, dia ingin tahu sendiri dari mulut suci kekasihnya. Itu pun jika Wayo mempunyai keberanian..!😏
"Papi jujur tak faham yang mani satu lah sayang.... Cuba katakan, yang mana satu, hmmh?" Pancing nya.
Wayo mengeluh panjang!
'Oh Tuhan, kau sesungguhnya adil! Walaupun umat mu dihadapan ku ini nampak sempurna dengan rupa fizikal dan poket tebal, tetapi rupa-rupanya dia memiliki kekurangan yang lain! Sungguh Tuhan, kau maha adil! Tiada yang sempurna di muka bumi ini.' Ucap wajah naif itu dalam hatinya.
YOU ARE READING
THE TUX - Book 2
Fanfiction•••••••••••••••COMPLETE/TAMAT•••••••••••• THE TUX 2 (My Perfect Nightmare!) MERUPAKAN SAMBUNGAN DARI "THE TUX: Where the Spark's Begin". Bagi anda yang belum lagi membaca THE TUX: Where the sparks begin, sila lah membacanya agar anda tahu bagaimana...