Zilele epocii noastre

11 0 0
                                    


"..." Reprezint fara satisfactie generatia care este pusa sa aleaga iubirea printr-un simplu vot. Ca si cum asta s-ar decide de la un simplu vot, ca si cand odata cu incheierea acestui referendum si odata primit raspunsul negativ, oamenii cu orientari sexuale diferite nu se vor mai iubii. Ca si cand brusc lumea va juca iarasi un joc de-a "baba oarba". E putin mai mult decat ciudat faptul ca ne ingradim gandirea .sustinem sus si tare faptul ca " se casatoresc si aia si o sa adopte un copil orfan" . Ne exprimam in regim de mahala fara pic de scrupule la adresa unor oameni . Dar cum ar fii sa vedeti adevarul ? Cum ar fii sa vedeti motivul adevarat pentru care se casatoresc oamenii ?, fie ei de acelasi sex sau nu. Te casatoresti doar ca sa faci copii? Nu! Iti spun eu, poti sa faci copii chiar daca nu esti casatorit. Casatoria nu are ca scop perpetuarea speciei.Oamenii normali si responsabili stiu pentru ce se casatoresc. Stiu ce e esenta unei familii. Iar daca ai impresia ca un cuplu de homosexuali sau lesbiene primeste un copil asa din senin ,iti spun eu ca te inseli amarnic. Ce vei face daca intr-o buna zi copilul tau iti va spune ca are alta orientare? Bine, acum marii critici vor spune fie ca "e o boala "fie ca "asta vine din educatie" . Ei .. veti fii uimiti ca nu e nici una , nici alta.
Aud de un timp afirmatia urmatoare " iex cum pot sa ii vad eu pe aia pe strada ca se pupa sau si-o trag?" Dragilor , abia aici intervine educatia . La fel cum un cuplu format dintr-o femeie si un barbat (educati) pastreaza toate legaturile intime in intimitate asa pastreaza si un cuplu homo (educati) totul la discretie. E foarte ciudat cum "noi " ii criticam pe "ei "si facem si facem chiar si o distinctie prin acest "noi " si "ei" . Cand pur si simplu n-am auzit niciodata un homosexual facand atata mare vâlvă despre orientarea noastra sexuala . Vad adesea articole despre Dumnezeu ,da , cred in El pentru ca eu sunt creatia Lui. Dar la fel cum eu sunt creatia Lui, si ceilalti ,chiar si tu cel care citesti esti creatia Lui. Atunci de ce suntem noi oare in masura sa criticam pe altii? Daca tot e un asa mare pacat , de ce sa nu-L lasam pe el sa dea" pedepsele" la final? Dumnezeul meu nu e pedeapsa,Dumnezeu e iubire si blandete si siguranta. Nu e nimic din ce epoca asta incearca sa zideasca in fiecare din noi. Asa ca haide sa il lasam pe el sa decida la final cine a fost drept sau nu.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Sep 27, 2018 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Homosexualitatea in viziunea meaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum