Prolog

531 53 0
                                    

Vântul adia cu putere făcând-o pe Faith să se cutremure. Avea să inceapa o noua viaţă departe de cei care au pus-o la pământ de atâtea ori. Îşi aşeză valizele in protbagaj punându-se mai apoi pe bancheta din spate, mai aruncă o privire pe geamul din dreapta făcându-le cu mâna parinţilor ei. Pe moment regretă decizia luată, avea să stea departe de ei pentru o perioadă lungă.

Îsi sprijini capul de geamul maşinii privind pentru ultima oară Atlanta, iar dinţii îi penetrară buza inferioară.Nu şi-ar fi dorit să plece, dar numai putea lupta în continuare, făcea asta de la 10 ani iar acum se săturase.

Fiecare secundă petrecută acolo îi amintea de toate bătăile încasate pe nedrept, de fiecare dată când fusese respinsă şi de fiecare dată când fusese înşelată. Toţi aceşti ani au făcut-o să fie mai tare deschizându-i ochii, dar totodată iau inchis inima.

Razele de soare pătrunseră prin geam lovindu-se puternic de faţa ei făcând-o să revină la realitate. Coborî din maşină îndreptându-se către portbagaj si scoţând cele doua valize . Le apucă de mâner urcând scările in grabă până la etajul trei. Inima îi bubuia de emoţie, avea să trăiască singură într-un oraş îndepărtat, avea să îsi facă prieteni pentru prima dată în viaţa ei.

Răsucii cheia de doua ori lăsându-şi trupul să alunece înauntru, iar gura ei formă un O perfect. Lăsă valizele pe hol apropiindu-se de dormitorul ei. Pereţii erau perfect albi, iar patul Queen size era poziţionat in mijlocul camerei având de o parte si de alta câte o noptieră.

Clar New York-ul fusese cea mai bună alegere.

Beyond limitUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum