25. Bölüm "Çözümler"

912 81 18
                                    

İçeri girdiğim an banyoya yöneldim.Lanet olası ter kokusu ve hissettiklerim beni deli ediyordu.Pişman mıydım? Olmam gerekiyordu, ama bu o kadar kolay değildi.Hiçbir şey olmamış gibi onunla orada kalamazdım.Bana güvenmiyordu, ve hala o çocuğu seviyordu.

Kendimi yarısını doldurduğum küvete bıraktım.Sıcak su vücudumu yakarken kafamı duvara yasladım.Öylece kaç dakika bekledim bilmiyorum, ama bir karara varmam için yeterliydi.

Kapısını çalıp kaçalım demeden önce, bir telefon almıştım.Numarayı bilmediğimden açtım...

"Alo?"

"Barış, sen misin?" ses tanıdıktı, ama çıkaramamıştım.

"Kimsin?"

"Yiğit ben."

Geri zekalı beni neden arıyordu?Telefonu yüzüne kapatmayı düşündüm, ama içimde aniden onu dinleme isteği uyandı, çünkü nasıl olduğumu sormak için aramadığına emindim.

"Her şeyi biliyorum..Ne istiyorsun? İntikam mı? Zaten almadın mı? Onu bırak artık."

"Siktir git, geri zekalı."

Ufak bir sessizlik oldu.

"Ona ne yapıyorsun?"

Evet, düşündücü bir soruydu.Ona ne yapıyordum? Yiğit'e inanmıyordum bile, götünden bir şeyler uydurup onu bırakacağımı düşünüyordu.

Evet, asıl konu buydu.Ona yaptığım.İntikamım için onu kaçırmıştım, kendime bir açıdan aşık etmiştim ve ortaya bir seks konusu açılmıştı, güvensizlik problemi, ve ilişki denen şeyi yok eden diğer şeyler.

"Ne düşünüyorsan düşünme, hala beni seviyor."

Küfür etmemek için kendimi zor tuttum. "Lanet olsun, neden telefonu kapatmıyorum ben?"

"Sadece senden korkuyor!"

"Seni bu düşünceye yönlendiren ne?"

"Kendisi söyledi!"

"Nerde konuşabilirsin ki onunla? Kimi kandırıyorsun lan sen? Siktir git!"

"Beni aradı.Lanet olsun bırak artık şu kızı! Öldür daha iyi!"

Düşündüm.Arayabilirdi, ama yapmayacağını biliyordum.Yiğit daha ne kadar düşebilirdi?

Telefonu yüzüne kapattım ve yatağa uzandım.Arar mıydı? Onu kurtarması için onu arayabilir miydi? Hayır.Sevmediğini biliyordum, yani Yiğit'i sevmiyordu.Bana benim hakkımda hissettiklerini itiraf etmişti, seks yapmıştık, ve hala onu seviyordu öyle mi? Yalanına sıçayım, Yiğit!

Bir süre yatakta uzandım, ama bütün bu şeyler içime kurt düşürdü.Ya onu gerçekten seviyorsa? Bana bu yüzden güvenmemişse?

"Hayır, hayır, hayır..." derken buldum kendimi.Beni kandırmamıştır.

Yiğit yalan söyler miydi? Öyle bir tip değildi ama onu tanımıyordum.Şeytanın teki olmadığını nerden bilebilirdim ki?

KOYU BEYAZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin