Kayranın dilinden ; bugün Kızım Melisa yanımda idi , Enes 2 günlüğüne Melisa'nın bende kalmasına izin verdi , evet Enes Melisa'ya çok iyi bir babalık yapıyor fakat ben Melisa'ya hiç babalık yapamadım yapmadım da üzgünüm Melisa geleceğinde beni affedersin öz baban olarak . Seni çok seviyorum kızım . Enes benden daha iyi baba ve iyi bir adam . Dürüst , yardımsever , iyi kalpli , Enesi çok takdir ediyorum .
Melisa'nın karnı acıktığını ben anlayamadığım için adayı aradım ve bana Ne alınacaklarını yazdı mesajdan bende Melisa'yı evde yalnız bırakamazdım yoksa Ada bana çok kızardı . Melisa'yı bebek arabasına oturttum bende hemen giyinip Melisa ile beraber dolmuşa binip marketin önüne geldik . Hemen marketin girişine girip alışveriş yapmaya başlamışken hemen sadece 1 tane kalan bebek mamasını kapıyordum ki ardından güzel genç bayan sinirli bakışlarla bana dönerek ;Şeyma ; pardon ? O mamayı ben alıyordum !
Kayra ; hanımefendi görüyor sunuz önümde kızım var ona mama almam lazım !
Şeyma ; e benimde yakın arkadaşımın kızı doğdu daha yeni mama almamı istedi . Eğer daha iyi anlayış olursanız sevinirim ! Kadınlara saygınız yok !
Kayra ; bu mamayı almam lazım hanımefendi yoksa kızım açlıktan ölür ! Annesi bana kızar ?
Şeyma ; adınız Ne ?
Kayra ; Kayra ?
Şeyma ; bende Şeyma . Kayra bey başka market yok mu oradan alın benim burdan almam lazım çünkü arkadaşım buralarda oturuyor .
Kayra ; eğer arkadaşım olursan sana bu mamayı vereceğim .
Şeyma ; Ne ! Arkadaş olmak mı seninle ! Şaka mı ! Ahahshaksjsj
Siz manyak mısınız . hani kızınız açlıktan ölecekti ?
Kayra ; sana aşık oldum Şeyma .çok güzelsin ❤️
Şeyma ; benim sevgilim yok ama sen evlisin bak bebeğin var bana nasıl aşık oluyorsun !? Sen deli misin kardeşim ! Evlisin çocuklu adamsın !
Kayra ; bildiğin gibi değil Şeyma . Ben evli değilim bu bebek evlilik dışı olan bebek yani eski sevgilimin bebeği ve şuan evli ve 2.çocuğuna hamile evli olduğu adamdan .
Şeyma ; vay be ! Ne güzel hayat hikayesi ! Hayatımda gördüğüm en tuhaf bir hikaye .
Bilmiyorum Kayra bey sizinle sevgili olsam mı bilemedim aslında çok yakışıklısınız . Tamam arkadaş olalım ama sende mamayı vereceksin !
Kayra ; al , buyrun afiyet olsun ozaman size . Bu arada memnun oldum şeyma .
Şeyma ; teşekkür ederim Kayra mama için . Bu arada size birşey soracağım Ne iş yapıyorsunuz , mesleğiniz ne ?
Kayra ; belki beni fakir bulabilirsin ama ben dolmuş şöförü yapıyorum :)
Şeyma ;ben mi seni fakir bulacağım , Kayra saçmalama ben para avcısı değilim , paraya bakmam ben kalbi iyi olana bakıyorum :) eğer sen iyi kalpli isen belki seninle iyi arkadaş olabiliriz ama benim zamana ihtiyacım var . Çünkü senin kızın var ve kızı olan bir adamla neden birlikte olayım ki ?
Kayra ; Şeyma sen iyice düşün ve ben sana numaramı veriyorum 05**********
Şeyma ; gerek yok aşkım ❤️ numaranı aldım teşekkür ederim akşam bol bol konuşuruz benim şimdi mamayı arkadaşıma verip oradan üniversiteye gideceğim .
Kayra ; aşkım mı ! Sen bana aşkım mı dedin ! Yani ?
Şeyma ; yoksa beni sevmiyor musun Kayra ? Evet aşkım dedim çünkü sen şimdi benim sevgilimsin ❤️ kızını annesinin yanına bırak akşam gezelim Beşiktaş'ta .
Kayra ; ya ben şuan rüyada mıyım ! Evet evet hemen bırakacağım annesine akşam geziyoruz ozaman seni seviyorum Şeyma ❤️
Şeyma ; yaa Kayra ❤️ bende seni .
Kayra ; sen üniversite de ne okuyorsun aşkım ?
Şeyma ; aşçılık :)
Kayra ; kocana güzel yemekler yaparsın ha :)
Şeyma ; ya sen benim kocam mı olacaksın , inşallah hayatım inşallah akşama görüşürüz 💋
Kayra ; görüşürüz prensesim 💋Kayranın dilinden ; artık Şeyma ile sevgili olduğumuz için kalbim sanki kelebekler gibi uçuşuyordu , Şeyma benim ilk aşkım olmayabilir ama ben şeymaya aşık oldum fakat Adaya bu durumu nasıl açıklayacağım acaba şeymadan ayrılsam mı yoksa hala devam mı edeyim Şeyma ile ilişkimizi . Adaya bunu konuşmak için onunla yarın buluşmak için cafe ayarlayacağım Emin'im gelecek Ada yarına . Hemen bunları dalmışken kızım Melisa'yı annesi adaya bırakmaya koyuldum minibüse giderek hemen , Melisa'yı çok özleyeceğim ama Ada evli ve 2.çocuğuna hamile Enes'ten . Ve Ada'nın üzerine gitmem de doğru olmaz . Ada'nın bir hayatı ve kocası ailesi var ve benim hiç ailem bile yok ve Şeyma ile evlenirsem bende bir aile kurabilirim , çocuklarımız olur . Ama tabii Melisa'yı da haftada 1 kez görmeye gideceğim . Hemen dalmışken de Ada'nın yeni evine gidip Ada bana konum atmıştı ve Melisa'yı bırakıp onlara "yeni evinize hayırlı uğurlu olsun " diyerek, evime gittim ve uyudum sabaha kadar .
Tebrikler ; Kayra & Şeyma ❤️ mutluluğunuz bozulmasın 🍀
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bebeğimin babası sensin !
ChickLitAilesinden , evden kaçmış sevgilisi Kayra ile kaçan ada subaşı , ve sevgilisi Kayra korkmaz ile amerikaya onunla gitmektedir . Ailesini akrabasını geride bırakan Ada , hamile kalmaktadır ve bebeğin babası Kayra ise bu bebeği istememektedir ve adan...