Nasıl Başarılı Bir Öğrenci Olurum?

206 8 0
                                    

  Merhaba arkadaşlar! Bu yazımda sizlere başarılı bir öğrenci olabilmenin püf noktalarını anlatacağım.Başarıyı hiçbir zaman ulaşılması çok zor bir şey gibi görmeyin.Çünkü ,başarılı olmanın ilk kuralı kendinize inanmak ve güvenmekten geçer.Sadece biraz çabalamak gerekir.Neyse artık başlayalı; Okulda başarılı olabilmek için ders ders ders!! demeyeceğim tabikide çünkü insan az da olsa sıkılıyor.Bunun için kendinize uygun ferah bir yerde(odanız), temiz bir masada ders çalışabilirsiniz.Ama o masa nasıl düzenlenire? gelince anlatayım; Masamızda kalemlik ,kitaplar ve defterler bulunmalı hatta birde öyle fazla şakşukalı olmayacak şekilde kendinizi motive edecek taşlar,küçük biblolar yer alabilir.Ama fazla abartılı değil yoksa sizi motive etmekten daha çok motivasyonunuzu bozabilir.Neyse devam edelim masamızı düzenledik ve rahat edebileceğimiz bir sandalyeyi de masamızın yanına koyduk.Şimdi sıra geldi kitaplarımıza test kitaplarınızı kendiniz önceden beri kullandığınız kitaplardan seçebilirsiniz yada öğretmenlerinizdende fikir alabilirsiniz böylece öğretmenlerinizinde gözüne girersiniz :) Bu konuyu yani Öğretmenimin gözüne nasıl girerim:// başlıklı bir metinde size anlatırım :) Evet devam edelim bu dönemde yani okul döneminde kitap okumayada özen gösterin çünkü kitap okumak insanların zihnini açar ve bu sayede daha aktif bir zeka oluşturur :) bence ders çalışırken çok sıkıldığınızda yada işte molalarınızda televizyon yada bilgisayarlarla oynamayın çünkü onlar hem radyasyon yayıyor (bu sizin beyninize çok zararlı) hemde aklınızı karıştırıyor.Ama eğer molalarınızda yatağınıza uzanarak birşeyler hayal edip yada birşeyler düşleyebilirsiniz bu sizin hayal gücünüzü ve soyut algılama yeteneğinizi geliştirecektir.Bu söylediklerime uyar ve gerçekten bol kitap okuyup test çözerseniz eğer aptal değilseniz :)başarılı olursunuz bu günlük bu kadar hoşçakalın..

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 16, 2014 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Nasıl Başarılı Bir Öğrenci Olurum?Where stories live. Discover now