Dragoste. Cel mai intim, frumos, trist și minunat cuvânt. Când spui ca suferi din dragoste defapt suferi din cauza dragostei. Ea te-a făcut la început să te simți minunat, sa fii iubit și tot ea te-a făcut sa suferi, să-ți dorești sa mori. Pe scurt dragostea este raiul din fața iadului.Dragostea niciodată nu e dreaptă. Mereu ea a făcut legile cum a vrut. În dragoste nu știi niciodată pe ce miza joci. Dragostea este mai rea decât atunci când pierzi un jackpot. Cel mai sinistru sentiment este acela de dragoste.
Viața a fost creată în asa fel încât oamenii sa se îndrăgostească dar nu a fost creata vreo regula după care sa ne îndrăgostim. Nu există iubire cu adevărat. Nu există persoana potrivita cu adevărat. Atunci când ne îndrăgostim și rămânem alături de o persoana este doar datorită faptului că și cealaltă persoana își dorește pe cineva alături. Dragostea mereu a fost aleatorie.
Prin dragoste înțelegem cel mai bun și frumos sentiment, cel de iubire. Sa iubești este minunat, este incredibil sa ai fluturi în stomac și sa simți ceva pentru o persoană, dar sa fii iubit de cineva este și mai plăcut. Atunci când cineva te iubește este minunat și mereu va fi.
Dragostea este un simplu joc. Dragostea este jocul făcut de noi. Noi facem acest joc, noi facem dragostea.
Prima proba
Sper ca ajung 230 de cuvinte.