26.deo

327 44 8
                                    


LENA

Ulazim polako u  sobu, nosim dve kafe i stavljam na stočić pored prozora. Polako se spustim u fotelju da ne probudim Miloša.Ne zna gde se nalazi, noćas su došli oko dva, pijani ko morke.Vozač mi kaže da ni  Damir i Milan nisu bili ništa bolje. Podne je odavno prošlo uskoro će vreme  ručku, stigla sam i do firme da odem i završim neodložne  poslove jer od njih dvojice vajde nije bilo.Uskoro mi  dolaze Branka i njena deca. Vreme je za ozbiljne stvari. Dana mi ne može doći, grli se sa  vc- šoljom. Zahvalim Bogu  na svojoj konstituciji, sve tri trudnoće ja ne znaam šta je povraćanje i  mučnina i gorušica, dok moje sestre a vidim i Dana  haos.Posmatram kako se moj div  budi, u al će sad glava da ga rasturi, ali mi drago jer je proveo lepo veče sa sinom i prijateljima.

- Srno, osećam li ja to miris kafe? - pita još ne otvorivši oči i mirišući vazduh.

- Naravno da  osećaš. Hajde lepi moj, ustaj. Ovcama vreme  za povratak kući a pastir još spava. - počnem da  ga zezam našom starom šalom.

- Ajoj, nije valjda vreme ručku. Imao sam mnogo obaveza. Auh Darko ,majku ti tvoju lepu, odakle ti ideja da u sred nedelje  idemo na pijanku.- gunđa jedva se podižući u  sedeći položaj.

Smejem se i prinosim mu  kafu. Znam da nije  sposoban trenutno ni da se mrdne, zato mu treba kafa  da dođe sebi.

MILOŠ

Osećam  miris kafe i znam da je moja  duša  tu  ali ne mogu da maknem. Polako dolazim sebi i osećam da će biti  zezanja. Neće ona propustiti da me ne ispolira dobro.Smejuri mi se i  zeza alimi donosi jako potrebnu kafu. Čak ne reaguje na moju opasku i psovku Darku.

 - Nemoj misliti da nisam čula  šta psuješ Darku, ljubavi. Ali  nisam sigurna da si sposoban da tu pretnju i otvariš. - nastavlja ona sa smejurenjem.

 - Lako je tebi da me sad zezaš, ali stvarno smo se ubili. Bili su svi tu  kompletno  društvo, ja i Damir smo bili mete ccelo veče i  jebiga  jedno po  jedno i propast. - počinjem da se pravdam. 

- Ma ljubavi, nema veze. U redu je. Jebiga, pa nije  baš da svi mogu da se pohvale  da u 50 godina prave decu.a vas dvojica i  blizance. - dodaje ona smejuči se. Zagrcnem se. 

- Nije valjda i kod Dane bliznačka trudnoća? - pitam neverujući. 

- Jeste, mislim da je Damir to  danas saznao.- nastavlja da se smeje.

- Vidi, dušo  hajde ti u  kupatilo i sredi se, ručak će uskoro a i dolazi nam Branka sa decom i Dana i Damir, Milan je već stigao  a i Darko je ustao.Niste vi  više za  noćne izlaske, matori ste.- kaže i uzima praznu šolju. 

- Ma ko je mator sad...- krećem da je uhvatim ali mi vešto izmigolji i ode.

U  pravu je, nisam više za  ovako burne izlaske. Polako ustajem a sve me boli. Nakon tuširanja i dolaska sebi  ilazim u dnavni  boravak. Društvo je već tamo.Pozdravljam  se  sa Brankom i vidim kako moj mali mačor se mota oko njene ćerke.Brk mi se smeje biće tu svačega.Krenem da  pozovem sekretaricu ali me moja srna preduhitri.

- Miloše, bila sam u firmi i sve završila, ne brini. Gospođa je već u sanatorijumu u Irskoj i pod sedativima.Kasnije će doći njen muž i deca zvala sam ga.A tu je i snimak.- obaveštava me. Klimam glavom ali me baš briga za sve.

- Pa Branka, kako si mi? - okrećem se svojoj budćoj priji po svemu sudeći. 

- E ćale, daj da ručamo pa da mi mladi bežimo a vi matorci  radite posle šta hoćete. - čujem mog đilkoša i vidim da  se  nameračio opasno.

Sudbina ili pogrešna odlukaWhere stories live. Discover now