,,Co jste mu udělali?. "
,,Nemusíte se bát ,váš robot je v pořádku. " Ozval se hlas za muži. Byl to prezident korejské republiky.
,,Tak co se tady děje.! " Začal hysterčit .,,Ale no tak, nemusíte hned tak pěnit." Upravil si hedvábnou kravatu . ,,Pojďte, chci si svami promluvit." Pobidl Jimina.
**
Oba dva muži se ocitli ve skleněné místnosti kde měli dokonalý výhled na Jungkooka ,který ležel napojeny na přístroje. Zatím bez žádné známky života. ,,Co tady děláme.?!Jungkooku!!." Rozběhl se ke sklu a koukal na Kooka.Muž v obleků si sedl na pohodlnou koženou pohovku a sledoval přes čiré sklo robota. ,,Sedněte si." Nabídl mu místo .Jimin si hned sedl a čekal až mu vše vysvětlí.
,,Věc se má takhle, myslíme si ,že váš robot je velmi vzácný a máme pocit ,že se dá využít i jinak než ,aby se svami takzvaně flakal..Jestli mě chápete."
Jimin neodpovídal.Neměl slov.Jeho zrak byl upřeny na jeho robota.
,,Co tedy chcete dělat?Co jste mu provedli! Jak mého robota chcete využít?. " praštil rukou o skleněný stůl na proti.
Muž , který seděl na pohovce , tak vypadal klidně , pouze mlaskl a pokračoval dál v monologu.
,,Napadlo nás ,že bychom ho nechali dát do časové kapsle.Bude mít svůj program kdy se otevře. Nemusíte se bát. Vašeho robota využije lidstvo až za několik let a váš robot je v pořádku ,ale to už jsem vám říkal." pousmál se .
,,Ale ještě nemá dokončeny program...A..a jak až za několik let?!"
,,Dost bylo otázek. Až dokončite jeho programaci , ozvěte se." Odsekl ho.
Zvedl se a přišel blíž skleněné zdi.Jimin ho následoval. ,,Dobře. " Sklopil pohled a chystal se odejit. ,,A Parku Jimine?." Otočil se na patě. ,,Ano?." ,,Čím rychleji ho do té kapsle dáme, tím lepší to bude pro vás ." Dál mu vizitku a Jimin s poděkováním odešel pro robota.
******
Doma byl Jimin s toho nesvůj.Neměl náladu.Nikdy by ho nenapadlo že člověka ,kterého miluje bude muset dát pryč.Ale musel se usmívát. Nebyla to Kooková chyba a nechtěl ho tím zatěžovat.Byl pozdní večer a chlapci tiše seděli na gauči v obývaku , kde potichu hrála televize ,aby v domě nebylo takové to depresivní ticho.
Jimin držel teploučký čaj ve svých packách se kterého srkal.Jeho výraz byl normální ,ale spíš bez nálady. Kookie si toho všiml ,chtěl mu zlepšit náladu , a tak zašel do kuchyňký pro nějaké dobrůtky.Sladkosti položil na stůl.
,,Jsi...roztomilý Jiminie." Snažil se to říct jak nejkrásněji mohl.
Blonďáček se nad jeho poznámkou pousmál.Přišlo mu to od Kooka milé a sladké.
,,Ne Kookie, to ty jsi roztomilý...". Mezitím Položil hrníček a přiblížil se ke Kookovým rtům , které jemně skousl . ,,Hmm~ a taky sladký." Pokračoval dál. Začal ho líbat.Po chvíli Jimin přirazil Kooka na stěnu a dravě ho začal libal . Chtěl víc. A chtěl to teď.
,,Ji-mi-ne.Co to do te-be vjelo?." Trahně mluvil ,jelikož Jiminové doteky pro něj byla jak extáze.
Bloďák se svými packami se dostal pod jeho tričko , které následně sundal a odhodil.
*******
Oba chlapci leželi v posteli nazí. Jejích těla zakrývála tenká deka a místnosti šlo slyšet jen mlaskaní s polibku .Jemné doteky v Jungkookovi probouzely divné pocity.Blonďák bříšky prstů sjížděl níž , až po jeho ruku.
Poté svou jí přemístil na stehno a tentokrát jel výš, ale pomalu.Husí kůže ovládla jeho tělo.
Jimin hledal jeho rty .Byl jen kousek od nich. Líbilo se mu Jungkooka škárlit , protože tyhle pocity zažíval poprvé. Jungkook ani sám nevěděl co se to s ním děje.Najednou ruka s Jeho těla zmizela.Už necítil ty doteky které mu dávaly ten příjemný pocit. ,,P-proč jsi přestal?."
Jimin se usmál a převálil Kooka pod sebe. ,, Ještě jsem ani nezačal. "
,,Před pár minutami jsi byl tak hyperaktivní a teď?. " zasmál se.
,,Chci si tě užít. " Něžně broukl.
Jemně přiložil své rty na jeho a svým jazíčkem vzklouzl do jeho úst. Začal ho vášnivě líbat. Znovu.
Nemohl se od něj odtrhnout.
Jejich těla jakoby by byly stvořené přímo pro sebe.Zapadaly do sebe.,,Miluji tě ." Špitl blonďáček do polibku. ,,Já tebe taky."
Blonďák se přemístil s jeho rtů na krk.Chvíli držel ale potom se začal chichotat. ,,Ha ha...Jiminie to lechtá!."
Vrtěl se . ,,Hmmm~ ty jsi citlivka." líbl ho na líčko. ,,Nejsem." Bránil se. ,,Ale jsi. "
Ručkou zamířil na jeho úd a začal ho pomalým tempem pumpovat.Pro Kooka to byl šok. ,,Jimi-." ,,Šššš." Pusinkoval jeho rty.
Hnědovlásek byl napjatý. Nikdy v životě tohle necítil. ,,Uvolní se , zlatíčko."*****
Eyooo~
Jsem tady s další dílem..tak doufám že líbil😍😍😘😘
Vote x komentuje budu ráda 😚😚PS: Omlouvám se za chyby😷
ČTEŠ
My Robot Jeon Jungkook- By Park Jimin
FanfictionJimin je vědec, který usiluje o vytvoření plnohodnotného člověka. Projekt, který nesl jméno Jeon Jungkook předčí všechna očekávání?? Nebo to bude zase jeden s jeho marných pokusu?? Čtěte a dozvíte se více. [Jikook] -