Mam na imię Olek i mam 17 lat, ale równo za tydzień będę miał 18 . Jak połowa osób w moim wieku chodzę do Liceum. Moi rodzice już dawno nie są razem. Ale czego można się spodziewać po codziennych kłótniach ? Wiedziałem, że za długo razem nie będą. Mama mieszka za granicą z nowym chłopakiem. Jutro pierwszy dzień w szkole. Już widzę te miny osób w szkole na widok tego nowego. Szczerze sam jestem ciekawy jak on będzie wyglądał. Ale czas pokaże. W Szkole nie mam żadnych problemów. Czas iść spać, aby jutro wstać wyspanym, ponieważ pierwsza Fizyka, więc trzeba się przygotować.
^Pierwszy dzień szkoły^
Która to godzina? Już 7 ?! Przecież Się spóźnię i to pierwszego dnia! ŚWIETNIE - mówi z poddenerwowanym głosem i szybko wstaje i się ubiera. I czym prędzej wychodzi do szkoły.
Przepraszam za spóźnienie - Mówi Trochę smutny myśląc, że będzie miał problemy już pierwszego dnia w szkole.
Na co nauczyciel odpowiada :
Nic się nie stało. Iż jest pierwszy dzień to Ci daruje spóźnienie Usiądź proszę.
- Po pójściu na swoje miejsce Ktoś wchodził do klasy. Okazało się, że jest to ten nowy.
Nie jest zły.. Ma Czarne włosy, wysoki i Ma styl.. Więc źle się nie zapowiada. Stanął na środku klasy i zaczął się przedstawiać.
Witajcie mam na imię Damian i mam 17 lat.
Krótko mówił o sobie, ale chociaż coś powiedział. Więc brawo dla niego. Usiadł koło mnie. Może się z nim zaprzyjaźnię ?
Cześć Damian. Nazywam się Olek - Powiedziałem Cichym głosem, aby nie usłyszał mnie pan od fizyki.
Cześć - Odpowiedział Cicho.
Już zacząłem Go lubić.
YOU ARE READING
Coś więcej niż przyjaźń..
RomanceDwójka chłopaków z tej samej klasy zakochuje się w sobie. Czy będą razem ? Czy pokonają przeszkodę ?