Craniul Pheonixului

42 4 2
                                    

     ♧ Din capitolul trecut →

           ☆ Layla povesteste:

 Au trecut doua ore de cand Tim in vulcan si am inceput sa imi pun intrebari,daca cumva a patit ceva ,de auzit nu l'am auzit de cand a intrat in vulcan pentru ca atunci canta si il puteam auzi toti ,sau mai rau daca o fi cedat campul lui de forta cand a inceput Serena sa tipe la el ca pot sa jur ca auzisem un tipat din gura lui atunci .

Si totusi in timp ce eu ma dadeam de ceasul mortii incercand sa aflu daca nebunul ala e bine il vad iesind din vulcan bine mersii exact ca atunci cand  intrat,intact imbracat cu blugii si maieul lui negru defapt era imbracat in negru din cap pana in picioare,iar cand l'am vazut stand pe marginea vulcanului putin incordat cu o piatra foarte stralucitoare in mana stanga cu tigara in mana dreapta(frate mult fumeaza) si cu un zambet pervers pe fata, nu am putut sa rezist si la ce spaima am tras din cauza lui am fugit si l'am luat in brate iar acesta m'a sarutat.Stai putin Tim sadicul si nebunul grupului ma.... ma ......SARUTA?!

Tim: Hey pustoaico!

Layla: Serios?Esti blocat intr'un vulcan activ gata sa erupa in orice clipa care te'ar fi putut face4 scrum intr'o secunda,fara sa dai vr'un semn ca esti in viata ca sa innebunesc de griji vi si ma saruti si tot ce spui e : "Hey pitico?" ????

Tim:  Cam asa ceva....

                                                            ←

Sky: In sfarsit ai avut curajul sa ii arati ce simti pentru ea.

Tim: De unde stiai?Nu am spus nimanui!

Sky: Frate,suntem prieteni de o viata ,nu a trebuit sa imi spui,mi'am dat seama singur.

Tim: Am uitat ca nu pot sa ascund nimic de tine.

Layla: Putem sa trecem la lucrul pentru care am venit aici?

Tim: Adica?

Layla: Cum a fost provocarea?

Tim: Fierbinte!-cu un zambet pervers pe fata-

Serena: Perversule!

Tim: De ce sunt pervers?

Serena: Ai spus ca provocarea a fost fierbinte.

Tim: Pentru ca am intrat intr'un vulcan activ si pentru ca ma arsesem la mana ca sa pot lua Roca de Cristal.

Layla: Cum adica te arsesei?

Tim: A trebuit sa cobor putin scutul protector in partea mainii sa pot sa iau roca si in timp ce ma intorceam la suprafata roca a inceput sa scoata o lumina albastra care mi'a vindecat mana.

Aysha: Asta inseamna ca are puteri vindecatoare.

Max: Nu vreau sa va distrug bucuria dar am putea sa continuam discutia in avion , ca sincer sa fiu nu e prea palpitant ca stam pe marginea unui vulcan activ care ar putea erupe in orice moment.

Aysha: Are dreptate,viata noastra este expusa unui mare pericol in fiecare secunda in care stam aici,e un pericol de cand am venit si cred ca si Tim s'a saturat de vucanul asta.

Magie si razboiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum